rommie schreef:Ja ShirleyA, en het feit dat kinderen bepalen wat er gekocht wordt, dát is juist zo fout! Net als dat kinderen tijdens een dagje uit bepalen waneer en watvoor ijsje er gegeten wordt en wat er 's avonds op de tv gekeken wordt terwijl ze al lang in hun nest horen te liggen..
Maar serieus, opvang voor in de supermarkt lijkt me echt zo slecht nog niet. Denk ook dat je er een grote last mee van een hoop ouders' schouders haalt.
Ik vind het geen probleem dat mijn kind mag kiezen of hij pindakaas, jam of chocopasta op zijn broodje wil. Ook zie ik er geen kwaad in dat een kind zelf mag uitzoeken wat voor ijsje hij of zij wil. Zolang ik maar degen ben die bepaald of er ijs gegeten wordt en of er tv gekeken wordt. Kinderen hebben wel rechten, binnen de grenzen vd ouder. Ik zou echt mijn kind niet even weg zetten in de 'opvang' vd supermarkt omdat anders anderen er last v hebben... dat gaat mij te ver.
Ik vind dat kinderen in een supermarkt horen te kunnen zijn, wat niet wegneemt dat ik me zelf ook erger aan kids die door de winkel aan t rennen zijn, of met een fietsje over je voeten rijden, maar normaal kindergedrag moet kunnen.