Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Inderdaad, de fout ligt ook vaak bij de eigenaren, maar rotweilers zijn sowieso al agressiever.
Maar het lijkt mij wel super erg om zo dood te gaan of dit te zien gebeuren.
FreiaLover schreef:Nou, Rottweilers hebben niet voor niets op de lijst met verboden honden gestaan. Ik zal niet zeggen dat ze allemaal gevaarlijk zijn ofzo, natuurlijk zitten er hele lieve, trouwe dieren bij. Maar het is wel zo, dat veel van deze honden een tikje meer aggressiviteit in zich hebben zitten als de meeste andere honden. Degenen die een Rottweiler hebben hoeven zich dan niet aangevallen te voelen, het is een feit dat dat is gewoon is ingefokt. Daarom kunnen er nog wel hele lieve Rottweilers zijn ..
Maar ik vind dit wel een erg raar geval. Een vrouw, alleen in een appartement met 4 rottweilers die haar verscheuren. (En het appartement stond op naam van 2 mannen?) Wie weet is het wel moord?Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar 4 zulke grote rottweilers in een appartement lijkt me nogal..vol eigenlijk.
doossie schreef:iellll wat eng die rottweilers
maar goed dat ik een jack russel heb![]()
maar mijn hond is ook meerdere malen door een rottweiler aan gevallen nu is hij bang voro elke grote hond egt sielig![]()
LimaGentle schreef:FreiaLover schreef:Nou, Rottweilers hebben niet voor niets op de lijst met verboden honden gestaan. Ik zal niet zeggen dat ze allemaal gevaarlijk zijn ofzo, natuurlijk zitten er hele lieve, trouwe dieren bij. Maar het is wel zo, dat veel van deze honden een tikje meer aggressiviteit in zich hebben zitten als de meeste andere honden. Degenen die een Rottweiler hebben hoeven zich dan niet aangevallen te voelen, het is een feit dat dat is gewoon is ingefokt. Daarom kunnen er nog wel hele lieve Rottweilers zijn ..
Maar ik vind dit wel een erg raar geval. Een vrouw, alleen in een appartement met 4 rottweilers die haar verscheuren. (En het appartement stond op naam van 2 mannen?) Wie weet is het wel moord?Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar 4 zulke grote rottweilers in een appartement lijkt me nogal..vol eigenlijk.
en ze zullen er ook vast voor niets afgehaald zijn..
Citaat:
Inderdaad. Maar is dat niet een beetje overbodige informatie? Er staat toch duidelijk: GESTAAN ?
doossie schreef:iellll wat eng die rottweilers
maar goed dat ik een jack russel heb![]()
maar mijn hond is ook meerdere malen door een rottweiler aan gevallen nu is hij bang voro elke grote hond egt sielig![]()
Oreo schreef:Nou, wij hebben een rottweiler en die is super! Laat je dus niet afschrikken mocht je overwegen een rottweiler te nemen. Mits goed opgevoed heb je er een vriend voor het leven aan!
Jus_dOrange schreef:Wat een gezanik weer over Rottweilers..
Weet je waarom 't zo'n gevaaaarlijk ras is? Omdat de mensen die stoer willen zijn met hun hond een hond kopen met een stoer uiterlijk, patsers kopen geen poedel. Stoere types willen een stoere hond, die hond voeden ze hartstikke verkeerd op en zo krijg je foute honden, die worden niet geboren maar die worden gemaakt. Mijn ouders zitten al een jaar of 20 in de Rottweilers, 1 'foute' Rottie gehad en dat was een herplaatser maar die was ondertussen zo verkloot door zo'n typ die een enge hond wilde hebben.
Er is maar 1 dag in mijn leven geweest waarop wij niet in het bezit zijn geweest van een Rottweiler, ik leef nog, ik ben nog nooit gebeten, dus begin ajb over dat het valse honden zijn. Het zijn de mensen die de honden vals maken.
Ik vind 't heel erg van die vrouw, maar als honden echt iemand doodbijten, moet er iets mis zijn (opvoeding? incident?), overigens vraag ik me wel af wat die honden te eten kregen.
kimmie261 schreef:ik word er bang van...ik heb er 6...straks eten ze me nog op...
nou ja,hebben ze in ieder geval hun maagje vol..60 tot 80 kilo voor een rottweiler,nou dat zijn flinke jongens geweest dan,overigens was er jaren geleden een bericht van een man in nederland die door zijn rottweilers zou zijn opgegeten,uiteindelijk bleek de man een hartaanval te hebben gehad,gevallen was,en een open wond aan zijn hoofd had,waar de honden aan geroken en gelikt hadden,dus bloed aan de bek van de honden...
dit werd een maandje later in een klein berichtje vermeldt,nadat de eerste weken wederom aan alle kanten bewezen werd ,hoe gevaarlijk deze honden wel niet waren.
en zo was er ook eens een hengst die zijn vrouwtje had dood gebeten...
zucht..nou ja,ik zeg maar vast iedereen vaarwel...je weet maar nooit of ik morgen niet opgegeten ben...![]()