Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:
odetteke schreef:Hebben jullie trouwens ook bewust op een persoon gestemd?
benangelique schreef:toch vraag ik me af of bokt een reeel beeld geeft van de werkelijkheid. er zijn veel mensen die voor de partij van de dieren stemmen, maar ook veel mensen die voor Geert Wilders gaan.
komt dit omdat er veel jongeren op het forum zitten die de ideeen van Wilders aanhangen omdat ze zat zijn wat er in Nederland gebeurt? Komt het omdat hier veel jongeren zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is en dus kiezen voor enkele partijpunten en die geen vergelijk tussen de partijen hebben gedaan?
of zijn het inderdaad weloverwogen keuzes en geeft het wel een reeel beeld van de uitslag van vanavond?
turbotinker schreef:Ik heb op SP gestemt.
Ik heb zo gedacht; alles behalve het CDA.
Ik weet niet presies wát ik er zo verkeerd aan vindt,maar ik vindt het echt tijd voor een ander dan Balkenende om zich te bewijzen.
Ik heb die Balkenende wel gezien,en ik ben het niet eens met zijn radicale ideeën.
PvdA vindt ik ook niet zo geweldig,daarom een SP,linkse partij voor mij.
Myfairytale schreef:toch vraag ik me af of bokt een reeel beeld geeft van de werkelijkheid. er zijn veel mensen die voor de partij van de dieren stemmen, maar ook veel mensen die voor Geert Wilders gaan.
komt dit omdat er veel jongeren op het forum zitten die de ideeen van Wilders aanhangen omdat ze zat zijn wat er in Nederland gebeurt? Komt het omdat hier veel jongeren zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is en dus kiezen voor enkele partijpunten en die geen vergelijk tussen de partijen hebben gedaan?
of zijn het inderdaad weloverwogen keuzes en geeft het wel een reeel beeld van de uitslag van vanavond?
fjordnina schreef:Myfairytale schreef:toch vraag ik me af of bokt een reeel beeld geeft van de werkelijkheid. er zijn veel mensen die voor de partij van de dieren stemmen, maar ook veel mensen die voor Geert Wilders gaan.
Of bokt een reel beeld geeft weet ik niet, je hebt toch een bepaalde bevolkingsgroep hier zitten. Om even door te gaan op mijn keus voor Wilders: Ik wil niet dat hij heel veel te zeggen krijgt, dat is denk ik niet goed. Wat denk ik wel goed is, is dat hij wel de kamer in komt zodat er wat tegengas gegeven kan worden. Ik heb mij wel erg verdiept in de politiek. best veel debatten gevolgd en een aantal keer stemwijzer enz. ingevuld. Bij alle leidraden kwam er bij mij iedere keer overtuigend Wilders uit. Dus ik ben gaan kijken wat hij dan in zijn programma heeft staan. En ik ben het maar op een paar punten niet met hem eens.