gemske schreef:Over ongeveer 5 miljard jaar gaat de zon dood. Dan zwelt ze op tot een rode reus met afmetingen die voorbij de aardbaan reiken. Einde aarde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gemske schreef:Over ongeveer 5 miljard jaar gaat de zon dood. Dan zwelt ze op tot een rode reus met afmetingen die voorbij de aardbaan reiken. Einde aarde.
benangelique schreef:zo ver weg is 2036 niet hoor! dan ben ik nog 'maar' 55 en hoop ik toch nog wel hier op aarde rond te wandelen!
maar goed; we zien wel wat de toekomst ons brengt. Houdt het leven spannend!
Cinnepin schreef:oh gaat de aarde alweer kapot?
Sorry het zou natuurlijk best waar kunnen zijn maar ja er word zo vaak gezegt dat de aarde vergaat! Hij had zolang ik leef al wel 10 keer moeten vergaan ofzo
chitra schreef:Jullie weten dat ze een asteroide die de aarde bijna raakt er vaak met 1 miljoen kilometer langs de aarde heen gaat?
En dat noemen ze rakelings! Dat komt doordat als je kijkt op basis kijkt van het heelal 1 miljoen kilometer er weinig is.;
Talisa schreef:Aaaaah joh. Ik denk niet dat ze dat zo precies kunnen voorspellen, als dat dinkie een beeeeetje uit zn baan gaat onverwacht kan ie al weer heel ergens anders heen gaan. Waarom slaan er nooit asteroïden op de maan of jupiter oid in?
En als het wel komt, dan komt het.Nouja pech. Dan gaan we allemaal dood.