Lenn schreef:Bealy schreef:Ja dat heb ik wel vaker gezien ja, dat hij dat bij een andere politicus voor elkaar kreeg (weet even niet meer wie). Die jongen is echt niet zo dom hoor.
mijn gedachte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lenn schreef:Bealy schreef:Ja dat heb ik wel vaker gezien ja, dat hij dat bij een andere politicus voor elkaar kreeg (weet even niet meer wie). Die jongen is echt niet zo dom hoor.
draumpje schreef:mmm, balkenende roept in mij ook niet de drang om u te zeggen op moet ik zeggen
Prima schreef:Ali B speelt imo een belangrijke rol in de integratie met allochtonen. Hij moet het voorbeeld zijn van hoe het moet. Hij is ook nog maar jong en moet dus nog veel leren. Wat hij wellicht probeerd te bereiken is dat iedereen gelijk is. Dat is toch al vaak de heersende mentaliteit in nederland. Dat wil alleen nog niet zeggen dat iedereen gelijkwaardig is aan elkaar. Omgangsvormen zijn erg belanrijk. Helaas zijn wij nederlands bijzonder onbeschoft. (de fransen schijnen nog erger te zijn).
jiehaaa schreef:Prima schreef:Ali B speelt imo een belangrijke rol in de integratie met allochtonen. Hij moet het voorbeeld zijn van hoe het moet. Hij is ook nog maar jong en moet dus nog veel leren. Wat hij wellicht probeerd te bereiken is dat iedereen gelijk is. Dat is toch al vaak de heersende mentaliteit in nederland. Dat wil alleen nog niet zeggen dat iedereen gelijkwaardig is aan elkaar. Omgangsvormen zijn erg belanrijk. Helaas zijn wij nederlands bijzonder onbeschoft. (de fransen schijnen nog erger te zijn).
Nou volgens mij heeft juist Ali B een staaltje onbeschoftheid laten zien, en niet onze oerhollandse MP. Ik vind het zo tekenend voor wat er allemaal gaande is in Nederland, dat je het gedrag van Ali B vergoeilijkt (hij moet nog zoveel leren, hij is zo belangrijk voor de integratie), dit is nou net waarom de integratie niet lukt!
Als we nou gewoon eens allemaal besluiten dat iedereen zich aan de regels moet houden, en we geen slecht gedrag meer goedpraten door slappe excuses aan te dragen, dan wordt het misschien nog eens wat.
Waarom gedragen jongetjes als Ali B zich wel als ze op vakantie naar hun land van oorsprong gaan, maar hier niet? Omdat we er hier altijd wel weer een excuus voor weten te vinden.
Overigens moeten Hollanders die er een zooitje van maken, net zo hard aangepakt worden. Weg met die fluwelen handschoenen.
geit schreef:ik zou ook geen u zeggen tegen iemand die op harry potter lijkt
geit schreef:nee maar ff serieus,zolang het nog geen hoog bejaard persoon of de koningin is vind ik het niet belangerijk of er u jij of je gezegt word
odetteke schreef:Ik hoorde gister toevallig nog een interview met Balkenende waarin hij zei dat hij al eens eerder met Ali B had gesproken op de autorai oid. Daar hadden ze heel gezellig staan kletsen en je-en-jij-en. Ik kan me dan van Ali B best voorstellen dat als je-en-jij-en toen geen probleem was je bij een volgende ontmoeting op dezelfde manier met elkaar omgaat.
sarabande schreef:JP is niet alleen een persoon hij staat aan het hoofd van de Nederlandse regering en op die grond dien je hem op een respectvolle manier te benaderen, zeker als er camera's bij zijn.
Billy schreef:geit schreef:ik zou ook geen u zeggen tegen iemand die op harry potter lijkt
Gut, wat ontzettend bekrompen zeg
Maar helaas, zoals jij denken een hoop Nederlanders, die gaan voor uiterlijk vertoon en mooie praatjes, zonder naar inhoud te kijken. Ontzettend sneu.... En dan later klagen dat het kabinetsbeleid hun niet bevalt. Gek he?
Billy schreef:geit schreef:ik zou ook geen u zeggen tegen iemand die op harry potter lijkt
Gut, wat ontzettend bekrompen zeg
Maar helaas, zoals jij denken een hoop Nederlanders, die gaan voor uiterlijk vertoon en mooie praatjes, zonder naar inhoud te kijken. Ontzettend sneu.... En dan later klagen dat het kabinetsbeleid hun niet bevalt. Gek he?
rianne1987 schreef:ik vind ali b zowiezo al een kansloos verntje zonder respect.
Snap ook echt niet waarom iedereen hem de "knuffelmarrokaan" noemt maar goed.
katiavl schreef:of dat nu het hoofd is of een kuisvrouw bij wijze van spreken respect is gewoon nodig!