Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:En ik ben het niet met hun visie op onderwijs eens, dus is het niet mijn partij. Bovendien wordt er weinig concreets gezegd over de realisatie van hun "one issue"
faye schreef:Weet je Aimee, ga jij lekker D66 stemmen (weet je zeker dat het een verloren stem is), stem ik lekker wat anders
En verder ga ik niet meer met je in discussie (dit is namelijk wel heel erg off topic) , open anders een I love D66 topic of zo
Karl66 schreef:Een one issue partij is per definitie een onzinnige partij, aangezien beleid over meer dan alleen dat ene issue gaat. Daarom heb ik net zo weinig met de PvDD, groep Wilders of Eén NL.
Karl66 schreef:Maar hoe kan je ooit op een partij stemmen zonder een idee te hebben hoe ze in 99% van de gevallen stemmen, puur omdat ze vanwege die 1% in de kamer zijn gekomen
Karl66 schreef:Behalve dat de CHU al een jaar of 30 geleden in het CDA opgegaan isLijkt een coalitie van CDA/VVD/CU niet echt logisch omdat ze domweg precies op 75 zetels staan en dus geen meerderheid hebben.
malie schreef:het liefst zou ik een groenlinks, SP, PVDD zien, maar dat komt toch nooit. helaas.
woofie schreef:ik hoop op een regering die het aan durft om het ravijn ( kloof is een te zuinig woord) tussen arm en rijk dicht te gooien.
faye schreef:Ik wilde VVD gaan stemmen, maar nu daar gesproken wordt over ouders verplichten hun kinderen naar zwarte scholen te sturen, doen we dat maar niet![]()
joostvangestel schreef:het beste zou CDA/VVD/PvdA kunnen zijn, waarbij we de goede punten van alle partijen pakken, mits niet te tegenstrijdig.
of klein rechts houdt gewoon eens op met die onzin en stemt eens op groot rechts. Zijn we ook daar eens vanaf.
sarabande schreef:
![]()
ShirleyA schreef:woofie schreef:ik hoop op een regering die het aan durft om het ravijn ( kloof is een te zuinig woord) tussen arm en rijk dicht te gooien.
Dat hoop ik dus niet. Dat kan niet eerlijk zijn nl omdat er te veel misbruik wordt gemaakt van zo'n instelling.
woofie schreef:ShirleyA schreef:Dat hoop ik dus niet. Dat kan niet eerlijk zijn nl omdat er te veel misbruik wordt gemaakt van zo'n instelling.
kun je dit iets duidelijker omschrijven??