Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:omdat je als autochtoon nog steeds gewoon je rente moet betalen........
ninja2 schreef:Dadelijk kun je voor ieder soort mens/geloof een aparte hypotheek verzinnen
Perlina schreef:ninja2 schreef:Dadelijk kun je voor ieder soort mens/geloof een aparte hypotheek verzinnen
Dat zou kunnen, wat is daar het probleem van vind jij?
Anoeska schreef:En waarom zou dat niet kunnen. Als jij een nieuwe hypotheekvorm bedenkt, en je kan een bank ervan overtuigen dat zij daar aan mee willen werken, dan is dat toch prima. Snap je punt niet zo...
Shadow0 schreef:Anoeska schreef:En waarom zou dat niet kunnen. Als jij een nieuwe hypotheekvorm bedenkt, en je kan een bank ervan overtuigen dat zij daar aan mee willen werken, dan is dat toch prima. Snap je punt niet zo...
Dat punt is anders vrij simpel volgens mij: als het binnen 3 stappen met 'moslim' te koppelen is is het EVIL, en dan doen feiten er niet meer zo toe.
IndianLady schreef:Bealy schreef:En speciaal voor jouw zinnige, realistische bijdrage IndianLady, nog maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=onr0BEdzzOI
En wat moet ik uit hun liedje halen dan? Niet dat ik iets tegen de Vliegende Panters heb, ze zijn geweldig.
Ik kom misschien kort door de bocht, maar ik vind het schandalig dat voor de Moslims alles binnen een zucht en een scheet geregeld kan worden maarvoor de 'gewone' mens niet. Ik werk in de gezondheidszorg en maak daar binnenkort allemaal zeer achterlijke dingen mee. Dat vind ik niet kunnen, laat de regering eerst eens Nederland op orde maken voordat ze de allochtonen hun zin geven. Dit is echt een schoolvoorbeeld maar ik werk me rot maar met mijn salaris kan ik dus lang zal ik leven niet op mezelf wonen. Huurprijzen zijn te hoog, om maar van de koophuizen te zwijgen. En dan zie je 'hun' met dure auto's, nieuwe telefoons, stereo en Home Theatre Dolby Surround Systems lekker thuis zitten.
Sorry hoor daar kan ik echt niet tegen. Ik weet dat je niet alles over 1 kam kan scheren, er zijn heus wel mensen die niet zo uitbundig leven.
Whiz schreef:Wat wordt er voor de moslim's binnen een zucht en een luchtje geregeld dan? Wat voor de ''gewone mens'' niet geregeld wordt?
steeffie schreef:Whiz schreef:Wat wordt er voor de moslim's binnen een zucht en een luchtje geregeld dan? Wat voor de ''gewone mens'' niet geregeld wordt?
Ik kan wel een voorbeeld geven hoor:
Mijn oma gaat regelmatig zwemmen. Nou sprak ze een keer met een allochtoon vrouwtje daar; mochten die gratis zwemmen! Dus mijn oma vragen of zij ook gratis mocht zwemmen (haar moeder komt uit wenen, dus in feite is ze ook een allochtoon) nee hoor, dat mocht niet. Vervolgens een brief naar de gemeente gestuurd, en nu hebben ze het maar afgeschaft.
Maar dat is toch belachelijk? Waarom mogen die mensen gratis zwemmen??
steeffie schreef:Whiz schreef:Wat wordt er voor de moslim's binnen een zucht en een luchtje geregeld dan? Wat voor de ''gewone mens'' niet geregeld wordt?
Ik kan wel een voorbeeld geven hoor:
Mijn oma gaat regelmatig zwemmen. Nou sprak ze een keer met een allochtoon vrouwtje daar; mochten die gratis zwemmen! Dus mijn oma vragen of zij ook gratis mocht zwemmen (haar moeder komt uit wenen, dus in feite is ze ook een allochtoon) nee hoor, dat mocht niet. Vervolgens een brief naar de gemeente gestuurd, en nu hebben ze het maar afgeschaft.
Maar dat is toch belachelijk? Waarom mogen die mensen gratis zwemmen??
nightlover schreef:Wanneer komt er een HOLLAL [voor ons nederlanders] hypotheek??
nightlover schreef:Wanneer komt er een HOLLAL [voor ons nederlanders] hypotheek??
Word steeds gekker in dit land...
Ikzelf heb het gevoel dat het land al overgenomen is,
Ze hebben steeds meer te zeggen en alles word aangepast!!
Ze komen hier het land binnen ---} uitkering,huis alles word geregeld...
En wij maar moeite doen om aan een huissie te komen
Waar gaat het heen met Nederland