Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LPtjuh schreef:feit is inderdaad dat we dalijk als autochtonen in de minderheid zijn ........
en ik vind dat dat in een land gewoon niet mag kunnen. we raken zo onze gewoontes kwijt en we nemen omdat zo tolerant zijn maar andere gewoontes oven .
nog even en onze kleinkinderen moet met een hoofddoekje naar school...
worden onze feestdagen geschrapt omdat de maan zo staat en zo en het dus suikerfeest of iets dergelijks is ....
nee ik vind dat een land zijn eigen gebruiken zo moeten hebben en dat we best tolerant kunnen zijn , maar op een gegeven moment moet je je ook gaan aanpassen en als jedat niet kan ... waarom ben je dan ergens ???
dit bedoel ik niet discriminerend , maar als ik zou emigreren naar een land waar ik me niet zou kunnen aanpassen, dan zou ik (zover mogelijk) terug gaan of een land zoeken waar ik me wel kan aanpassen.
ik bedoel hier echt niet mee dat we niet iets voor die mensen kunnen betekenen om zich hier een beetje thuis te kunnen voelen , bedoel ze brengen ons ook veel goeds , maar je kunt gewoon niet alles naar je hand willen zetten......
daffene schreef:Ik heb er verder niks over gezegd en wat Loesje88 zegt, is ook vaak op het nieuws geweest dat zij dat niet doen. Maar banketstaaf voelt het wel als je vriendelijk je hand uitsteekt om te bedanken.
Whiz schreef:Frouk schreef:en misschien kun jij al je quotes in 1 bericht gaan zetten.
Ik vind het overigens niet kortzichtig, de gedachte, dat wij onze speklapjes dan niet ook gewoon in Turkije in de supermarkt zouden moeten kunnen kopen, want zo doen zij het toch ook bij ons?
Was meer over het schaap! of ben jij ook van mening dat ze daar allemaal alleen maar schaap eten? Vast wel!!
Whiz schreef:BounceBabe schreef:Ik kan het woord Moslim niet eens meer lezen door al die topics.
Nederland is straks Nederland niet meer. Zou me niks verbazen als ik ooit nog vertrek naar het buitenland, vanwege dat waardeloze beleid en respect aan de Nederlandse cultuur. Wij passen ons teveel aan, maar hun zouden zich eens moeten aanpassen.
hun? zij!! Wordt je toch verbeterd door een allochtoon.
En als het je niet bevalt dan ga je toch?!
Snoevie schreef:BounceBabe schreef:Ik kan het woord Moslim niet eens meer lezen door al die topics.
Nederland is straks Nederland niet meer. Zou me niks verbazen als ik ooit nog vertrek naar het buitenland, vanwege dat waardeloze beleid en respect aan de Nederlandse cultuur. Wij passen ons teveel aan, maar hun zouden zich eens moeten aanpassen.
En als het je niet bevalt dan ga je toch?!
jij mag dat wel tegen Bouncebabe zeggen,maar iemand anders niet terug tegen een allochtoon?
Snoevie schreef:ik kan me niet voorstellen dat ze die hier gaan invoeren.......
ladylay schreef:het gaat tever tegenwoordig...ons wel uitmaken voor van alles en nog wat...
maar als wij onze MENING geven, discrimineren we gelijk bla bla bla....
ik vindt het prima zolang ze zich maar aanpassen, en dat is het em nou juist...dat doen een groot aantal niet....
sorry, maar bye bye....ga dan maar ergens anders heen
daffene schreef:Snoevie schreef:ik kan me niet voorstellen dat ze die hier gaan invoeren.......
Nouja, dat was dus het voorstel van Donner, als twee derde van Nederland het ermee eens zou zijn (dus ook mensen met een Nederlands paspoort). En wat ik aangaf is dat steeds minder Nederlandse mensen kinderen lijken te willen, terwijl juist bepaalde groepen allochtonen gezinnen willen van 20 kinderen en dat die vrouw er is om kinderen te baren. En dan kun je zelf wel uitreken dat op een gegeven moment twee derde van Nederland, allochtoon is. Ik zeg niet dat het zomaar gaat gebeuren, maar het verontrust mij als zulke dingen in de krant staan.
Karl66 schreef:Aangezien mensen het hier over feiten hebben, even een paar feiten:
- 10% van de nederlanders is moslim, dus 90% niet moslim
- Donner heeft geen voorstel gedaan tot invoering van de Sharia maar gezegd dat een grondwetswijziging mogelijk is als 2/3e van de bevolking voor is en de Sharia als voorbeeld aangehaald.