Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:hahaha moest wel lachen toen ik dit net las.
ben benieuwd hoe die testen waren.
maar dit soort dingen moeten ze naar die mensen in afrika sturen aangezien daar heel erg veel HIV en AIDS is.
daar moeten ze die dingen naartoe sturen
EvaloveSandy schreef:1 condoom zal toch niet in een enorme doos met super grote letters erop Durex verstuurd worden?Of krijg je er een hele uitleg bij hoe condooms werken en waarbij je ze eigenlijk nodig hebt?
Edit: het werkt weer!
Yvonniej schreef:ik hoop het, want ik heb het pakketje naar mijn vriend laten sturen.. die nog thuis woont.![]()
Yvonniej schreef:EvaloveSandy schreef:1 condoom zal toch niet in een enorme doos met super grote letters erop Durex verstuurd worden?Of krijg je er een hele uitleg bij hoe condooms werken en waarbij je ze eigenlijk nodig hebt?
Edit: het werkt weer!
ik hoop het, want ik heb het pakketje naar mijn vriend laten sturen.. die nog thuis woont.![]()
Yessy schreef:Zelfs als het als neutraal pakketje zou worden verzonden naar m'n ouders, zouden ze nog errug graag willen weten wat erin zit, en als ik het niet laat zien denken ze de meest vreselijke dingen van me wrs
Farouche schreef:hmmm.... Testen he.. straks knapt ie.. hij doorstaat de test niet, leuk, straks heb je soa!
PrisSyl schreef:haha wat grappig joh,, zo makelijk geld verdienen wil ik ook wel
Yvonniej schreef:PrisSyl schreef:haha wat grappig joh,, zo makelijk geld verdienen wil ik ook wel
geld verdienen?