Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin__ schreef:Ik wacht gewoon lekker af...
als de aarde vergaat, zijn we allemaal weg...
Citaat:"Volgens de observaties van de Maya komt er dan een eind aan de Kosmische Disharmonie die ons aardbewoners nu al duizenden jaren parten speelt en breekt er een lange periode aan van Kosmische Harmonie"
kimberley12 schreef:Nou, het wordt zelfs al in boeken geschreven, dat er in 2012 een waternoodramp komt in nederland, dus er zal wel wat van kloppen, wetenschappers hebben het er ook al over, ik zou er wel in geloven.
Citaat:"Volgens de observaties van de Maya komt er dan een eind aan de Kosmische Disharmonie die ons aardbewoners nu al duizenden jaren parten speelt en breekt er een lange periode aan van Kosmische Harmonie"
Niseyra schreef:Wel interessant om er over te lezen
Maar of er nou echt wat gaat gebeuren..
Maar in dit geval is het geloof ik niet zo erg, wat ik tot nu toe gelezen hebt klinkt vrij positief
runningkawa schreef:Dus niks vergaan van de wereld
Juist een fijnere wereld
Laat maar komen dat 2012
Stennisje schreef:Dat bewustzijn begint hier en daar ook te komen.
Volgens het artikel zijn de komende oorlogen het omslagpunt.Niseyra schreef:Wel interessant om er over te lezen
Maar of er nou echt wat gaat gebeuren..
Maar in dit geval is het geloof ik niet zo erg, wat ik tot nu toe gelezen hebt klinkt vrij positief
Op wat oorlogen na dan...
Citaat:De Mayavoorspellingen vertellen ons ook dat tegen 2012 de wereld over een heel nieuwe technologie zal beschikken en dat wij het concept tijd dat bij de 3e dimensie behoort zullen overstijgen. Dit kan enkel plaatsvinden via het 4e dimensionale plan waarvan de kern in ons hart zetelt. De overgang van de oude naar de Nieuwe Tijd is dus niet mogelijk via het emotionele, mentale en intellectuele veld. Belangrijk is dat we nu verder durven en willen kijken dan dit 3e dimensionale veld.