Zoiets vind ik dus echt egoïstisch van dat bejaarde paar. Ik heb er alle begrip voor dat zij een kinderwens hebben, maar ik denk toch dat je, wat betreft de gevolgen voor het kind, op een bepaalde leeftijd onder ogen moet zien dat het niet verstandig is, want die zal het er niet gemakkelijk mee hebben.
Wat erg voor dat kind! De mensen in Istanbul zullen gemiddeld wel korter leven dan hier, dus hoelang zal dat kind zijn ouders meemaken? Misschien maar 6 jaar ofzo
Aah echt banketstaaf voor het kindje. Zijn ouders hebben een veel grotere kans om eerder de dood te gaan dan andere ouders. Als dat kind 15 is zijn, zijn ouders 79! Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn ouders 79 zijn.
Begrijp niet dat de artsen die behandeling gegeven hebben zeg. Jeetje is dat kind dalijk 15, is je moeder dalijk al dood. En je vader misschien ook al.
Dit is ook zo iets waar ik ethisch tegen ben. Als kind van jonge ouders bestaat er ook een kans dat je beide ouders aan een tragisch ongeval/ziekte verliest. Maar dan is het slechts een kleine kans, hier is het gewoon een zekerheid dat het kind op vroege leeftijd alleen gaat zijn, of erger, op 14-jarige leeftijd in plaats over haar problemen met haar ouders te kunnen praten, dementerende vader en op-sterven-na-dood-moeder moet verzorgen. Het kind mag zijn ouders verzorgen, in plaats van omgekeerd.
Nee, er is duidelijk een reden waarom vrouwen in de menopauze komen, en het lijkt me beter dat dit gerespecteerd wordt.
Volgens mij gaat het idd om bekendheid...ze zullen heus dat kind wel willen maar ik denk dat de media er ook wel mee te maken heeft. Al snap ik niet waarom...wat moeten zulke oude mensen met media aandacht...maarja, sommige mensen zal je nooit doorgronden...
Oh, en het zou verboden moeten worden...niet alleen in Nederland...maar over de hele wereld...die artsen die het doen (tegen veel geld waarschijnlijk) moeten aangeklaagd worden...wat doen ze zo'n kind aan??