Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Wat nu, als iemand een ZH wil oprichten voor alleen Nederlanders?
I wonder what would happen than.
Misser schreef:Schimmelig schreef:Wat nu, als iemand een ZH wil oprichten voor alleen Nederlanders?
nergens staat dat dit ziekenhuis alleen voor moslims is...
Lezen een ideetje?
Schimmelig schreef:Wat nu, als iemand een ZH wil oprichten voor alleen Nederlanders?
Miss_Montana schreef:Tja idd. Maar dat zou weer niet kunnen want dan discrimineren wij de moslims weer, stel je voor. Maar nederlanders zijn ook welkom in het moslimziekenhuis hoor! Denk alleen niet dat er veel nederlanders speciaal voor naartoe gaan.
Silvaantje schreef:belachelijk vind ik 't, hier krijg ik vast weer commentaar over maar als je in nederland woont dan moet je je aanpassen, en dat word nou niet echt bevorderd met een moslimsziekenhuis. net als al dat achterlijke gedoe over die islamitische scholen en al die moskeeen die opeens overal uit de grond schieten.
als je je niet gewoon aan kan passen ga je maar terug naar je eigen land vind ik. wat je binnenshuis doet moet je zelf weten.
Cowboy55 schreef:STIEREPOEP!
Het grootste deel van de allochtonen in Nederland zijn afkomstig uit Turkije (16,4%), Indonesie (NL Indie) 22,2%, Surinamers (16,2%), Marokkanen (13,8%), Antillianen (5,4%), Molukkers (2,5%). Dat is samen goed voor 76,4%. Allemaal afkomstig uit kolonien (EN DUS NERDERLANDER) of uit gebieden waaruit geen vluchtelingen komen (m.u.v. een klein percentage Armenen). Dus zelfs als we doen alsof alle andere allochtonen (Latino's, Afrikanen, Aziaten) allemaal vluchteling zijn (wat niet zo is, maar ok), dan nog klopt je verhaal niet.
Kortom, een halfslachtige poging om eigen onbegrip te rechtvaardigen....
loutjuh schreef:Ik werk zelf ook in het ziekenhuis, en als er 1 inslamitische patient op de afdeling ligt en deze wil bidden zoals dat hoort, wat denk je dat die andere drie patienten doen?? nee ik zal je eerlijk zeggen DIE RESPECTEREN DAT NIET....en gaan er om lachen....
waarom denk je dan dat moslims zich afzonderen.....Juist om DAT te verkomen.
loutjuh schreef:Moslims die ziek zijn mogen niet vasten volgens de islam.
Citaat:Moslims worden zwart gemaakt door hun eigen "gelovige volk". Er zijn zoveel mensen die in de naam van allah roepen terwijl dit gewoon extrimisten zijn en geen gelovigen.
Citaat:Door die mensen gaan die niet islamitische gelovigen raar op kijken tegen mensen die volgens de islam geloven. Wat denk je dat dat doet met die mensen, die nooit een kwaad woordje zeggen, zo vrijgevend en zo gastvrij zijn waar andere mensen een puntje aan kunnen zuigen die op straat worden aangekeken alsof ze vuil zijn.
Citaat:zo werkt dat wel, op ten duur raken die mensen zelf zo geisoleerd omdat ze weten dat ze niet gerespecteerd worden. En ik vind het hypocriet om te zeggen dat dit niet zo is en dat ze het allemaal zelf doen want er zijn zoveel mensen die het verpesten voor de rest.
En daarnaast moet je eerst je problemen bij jezelf opzoeken, want alsik jou reactie hoor scheer jij de mensen over 1 kam. jij zegt zelf ze doen het toch ALLEMAAL echt zelf.......en dan niet gekeken dan die andere miljoenen mensen die nooit iets fout doen en altijd vriendelijk zijn hoe andere mensen hun ook belachelijk maken....
Cowboy55 schreef:Ze kunnen niet 'terug' naar hun eigen land. Ze zijn al in hun eigen land. Dit is hun land. Het overgrote deel zijn Nederlanders.
Lepeltje21 schreef:Wat ik altijd merk in dit soort discussies, is opmerkingen als 'dan moeten ze maar terug naar hun eigen land'. Naar mijn mening een beetje kort door de bocht. We hebben 30 jaar geleden zelf deze mensen naar Nederland gehaald om het werk te doen dat we zelf te min vonden.
En verplaats je eens in een ander. Stel je voor dat jij in Turkije zou wonen, dan zou je ook veel met andere Nederkanders omgaan die daar wonen, je zou zelf ook groepjes vormen, simpelweg omdat dit veiligheid biedt.
Dus voordat we dingen gaan roepen als 'dan moeten ze maar terug naar hun eigen land' verplaats je eens in de ander...
Noetanchamon schreef:Nee, ze hoeven niet terug naar hun land, maar ik heb zelf jaren als verpleegkundige gewerkt, nou daar ben je dus mooi klaar mee. De moslim mannen zijn dwingend, en houden er nogal wat andere normen op na dan wij Westerlingen zeg maar.
De dames moeten en zullen hun hoofddoekjes omhouden, kosten na de operatie de boel onder, incl hoofddoekje en je moet je in alle bochten wringen om er weer 1 om te krijgen etc etc, echt niet grappig!
Ik vindt zo'n ziekenhuis nog niet zo gek dus
LiNdA1986 schreef:Grrr, rot op met die lui zeg! Die horen hier niet en nou komen er ook nog eens speciale ziekenhuizen. ZIEK IS DIT LAND!!!!!! daar in Marokko en Turkije enz. worden ook geen kerken en nederlandse ziekenhuizen gebouwd, sterker nog daar zijn ziekenhuizen waar je wordt opgelicht! Misschien is dat laatste ook wel een ideetje om hier in nederland in te voeren voor die lui.
Citaat:En ik heb niks tegen de buitenlanders die hier netjes werken en gewoon zich aanpassen aan de maatschappij hoor! Want er zijn er genoeg van, ik ken er zelf ook een aantal en ja die zeggen ook dat die buitenlanders hier niets te zoeken hebben, haha. Vond het wel leuk toen ze dat zeiden![]()
Maar ik vind gewoon dat die buitenlanders die hier crimineel gedrag tonen dat die er gelijk uit gezet moeten worden, dan word het hier een stuk veiliger (als ze de 'slechte' blanken dan ook aanpakken)
Citaat:Extremisten strijden in de naam van Allah en jij beweert dat zij niet gelovig zijn
De zesde zuil van de Islam wordt gezien als de Jihad (heilige oorlog). Sommige nemen dat ehm iets te letterlijk
Citaat:Ik vind je hier een beetje overdrijven hoor. Wie kijkt wie precies waar vuil aan? Ik heb zelf mijn hele leven in Amsterdam gewoond en zelfs daar wordt er niet vuil gekeken. In Dordt overgens ook niet
Citaat:Jij scheert mensen met ''vooroordelen'' over moslims ook over 1 kam, zonder naar hun ervaringen te luisteren. De Bokster heeft beschreven zelf in een ZH te werken, dus zal er wel ervaring mee hebben ben ik van overtuigd