Osama Bin Laden leeft toch nog.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: Osama Bin Laden leeft toch nog.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:39

die torens kunnen wel naar beneden storten
daar hoef je niet perse dynamiet voor te gebruiken hoor

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:43

De torens kunnen niet zo neer storten, ze hebben echt dinamiet gebruikt dat kan gewoon niet anders.
Met de bouwconstructie was niks mis

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 06:47

nog nooit van dat dinamiet gehoord... Nagelbijten / Gniffelen Volgens de "tv" kwam het door de hitte die het vliegtuig had veroorzaakt, het gebouw had een ijzeren frame om het staande te houden, en het ijzer smolt bij die warmte waardoor het instrotte

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:57

Over het dynamiet: er is geen empirische data over wat er zo gebeuren als een vliegtuig in de hoogste torenflat ter wereld vliegt. Dat was nog nooit geprobeerd. Daarnaast kan zelfs ik niet geloof dat Bush die vliegtuigen zelf het WTC ingestuurd heeft via een opdracht. Deze complottheorie is heel ver gezocht en de mensen die zich daarmee bezig houden zijn er vooral op uit om geld te verdienen aan dit drama.

Voor wat OBL betreft: die is redelijk ongrijpbaar. Maakt dat wat uit? Die vent doodmaken is één ding. Waar het meer om gaat is bestrijden van terrorisme. Zonder OBL gaat het terrorisme ook wel door, dat hangt niet van de dood van die joker af. Verder geloof ik ook niet dat hij betrouwbare communicatielijnen heeft. Er is dus hooguit sprake van een symboolfunctie. En ook die symboolfunctie heeft weinig omhanden.

Als hij doodgaat, wordt hij "martelaar", als hij blijft leven is hij een held. Doodgaan aan tyfus zou nog het mooiste zijn, dan kan je Allah tenminste nog de schuld geven.

Blijft wel de vraag dat OBL geen aantoonbaar teken van leven geeft. De info van de Franse inlichtingendienst had hem misschien wel eens uit de tent kunnen lokken.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:55

Niek123 schreef:
ik heb ook niet echt gelooft, dat hij dood was.

ik ook niet

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:14

MSQuincyTE schreef:
De torens kunnen niet zo neer storten, ze hebben echt dinamiet gebruikt dat kan gewoon niet anders.
Met de bouwconstructie was niks mis

Met de bouwconstructie was àlles mis. Die constructie gebruiken mensen met hersens al niet meer sinds 1900.. Maar voor de WTC is die dus wél gebruikt

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:14

dus ook een grote fout van hunzelf..

en ik zeg ook niet dat bush NIET heeft meegeholpen eraan.
ikzei dat ik het alleen heb gehoord