Esmeralda schreef:daarom wat roepen ze dan bij 3![]()
Dat zijn dan meestal bokkers uit gezinnen met twee kinderen...wedden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:daarom wat roepen ze dan bij 3![]()
russel schreef:![]()
![]()
![]()
6e klas VWO! Als je hoogbegaafd bent, maak je wel eens een slip of the tongue....
Esmeralda schreef:wat kan ik woest worden om die ongelooflijke *&%*$#^& opmerkingen : zo die fokken door, andere hengst erop en die opmerking parasiet!!!! Hoe haal je het in hoofd iemand op die manier te benoemen. Iedereen voor zich hoor.
Er zat mensen die graag kinderen willen waarbij het niet lukt. Maar er zijn er zat die een groot gezin willen en waarbij het wel lukt.
Laat iedereen even in zijn waarde zeg. Mijn moeder was zeker ook een goed fokproduct met 5 meiden !!!
![]()
Ik vind het supr voor Maxima dat ze wederom zwanger is.
Gefeliciteerd
Ik wilde ook graag een groot gezin,maar het is bij 2 gebleven waar ik ongelooflijk veel van hou
Esmeralda schreef:wat kan ik woest worden om die ongelooflijke *&%*$#^& opmerkingen : zo die fokken door, andere hengst erop en die opmerking parasiet!!!! Hoe haal je het in hoofd iemand op die manier te benoemen. Iedereen voor zich hoor.
Er zat mensen die graag kinderen willen waarbij het niet lukt. Maar er zijn er zat die een groot gezin willen en waarbij het wel lukt.
Laat iedereen even in zijn waarde zeg. Mijn moeder was zeker ook een goed fokproduct met 5 meiden !!!
![]()
Ik vind het supr voor Maxima dat ze wederom zwanger is.
Gefeliciteerd
Ik wilde ook graag een groot gezin,maar het is bij 2 gebleven waar ik ongelooflijk veel van hou
KindnessM schreef:leuk hoor, als die kleine er is zal Bea vast snel stoppen
ieleoor schreef:ik heb er ook 2 (en ook nog een paar x mis gegaan)en daar hou ik heel veel van !!!!!maar een beetje humor moet kunnen hoor kom op!!!!
snoeske schreef:Zeggen ze dat Maxima het rustig aan moet doen??? Uhm deed ze dat al niet?? Zoveel doet ze niet dacht ik zo, ze heeft een rooster van amper 300 uur per jaar, gaat tig keer per jaar op vakantie, koopt voor duizenden euro's aan kleren, en nog moet ze het rustig aan doen
snoeske schreef:Leuk voor ze...
Zeggen ze dat Maxima het rustig aan moet doen??? Uhm deed ze dat al niet?? Zoveel doet ze niet dacht ik zo, ze heeft een rooster van amper 300 uur per jaar, gaat tig keer per jaar op vakantie, koopt voor duizenden euro's aan kleren, en nog moet ze het rustig aan doen
Cassidy schreef:snoeske schreef:Zeggen ze dat Maxima het rustig aan moet doen??? Uhm deed ze dat al niet?? Zoveel doet ze niet dacht ik zo, ze heeft een rooster van amper 300 uur per jaar, gaat tig keer per jaar op vakantie, koopt voor duizenden euro's aan kleren, en nog moet ze het rustig aan doen
Dat is wat wij zien....dat ze daarnaast nog moeder is heb je voor het gemak even vergeten? En hoeveel moeders werken er niet, of alleen maar part time?
Cassidy schreef:ieleoor schreef:ik heb er ook 2 (en ook nog een paar x mis gegaan)en daar hou ik heel veel van !!!!!maar een beetje humor moet kunnen hoor kom op!!!!
Rare humor hou jij er op na hoor....parasiet kan ik nou niet lollig vinden.
[***] schreef:snoeske schreef:Leuk voor ze...
Zeggen ze dat Maxima het rustig aan moet doen??? Uhm deed ze dat al niet?? Zoveel doet ze niet dacht ik zo, ze heeft een rooster van amper 300 uur per jaar, gaat tig keer per jaar op vakantie, koopt voor duizenden euro's aan kleren, en nog moet ze het rustig aan doen
Goh wat ben jij een sneu type zeg. Zorg dat je zelf een leuk leven krijgt.
Ik vind het leuk dat we een koningshuis hebben en ik vind het leuk voor het gezin dat ze er weer één bijkrijgen, ben benieuwd of het een jongetje of een meisje wordt.
3 kinderen vind ik ook niet veel, ik kom uit een gezin van 8 kinderen en ben erg blij met zoveel broers en zussen, wij hadden en hebben veel aan elkaar.