Meisje lanceert puppy's ????!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quintolover

Re: Meisje lanceert puppy's ????!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:21

HEt word toch steeds gekker:s

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:53

Wat een sadistisch kind zeg Lips are sealed En als moeder ben je dan al helemaal niet jofel.

Als ik vroegâh de kat al oppakte terwijl die er overduidelijk geen zin in had kreeg ik dat al te horen van mijn ouders.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:57

Ik heb het gevoel dat dit waarschijnlijk geen doorsnee gezin was. Misschien ontbreken er nog een aantal belangrijke details die het hele gebeuren iets begrijpelijker maken.

Het is natuurlijk wel verschrikkelijk zoiets. Ongelooflijk dat de pups nog leven.

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:03

De jeugt van tegen wordig.
Het word steeds gekker en gekker.
Ik snap trouwens die moeder ook niet.
Wie laat er nu haar of zijn kind alleen.
Ik weet we de eerst les die ik kreeg toen ik klein was respect hebben voor alles wat leeft.

Ben wel benieuw waar erg het gebeurt is ik heb er namlijk hier niets in drunen niets van gemerkt of gehoort

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:08

Tjee wat een verhaal

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:26

een kind alleen alten van 7 vind ik eigenlijk niet zo heel bijzonder.... maar dat ze de puppies meenam wel.. ik denk dat het toch echt van de moeder komt, lijkt me sterk dta een kind het leuk zou vinden om een dier te verwonden/mishandelen.. dan is er iets mis.. arme beesten..
wat zouden die mensen denken.. dat die beestje shet leuk vinden.. kan toch niet?

JettYSletty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:29

Wat een vreselijk kind. En die moeder der bij! Ik zou dat kind eens op de trampoline zetten en dan keihard springen reken ma op dat ze begint te janken!! Duivel . En dan zou ik net zo lang doorspringen totdat ze op de stenen beland. Haha nee hoor dan ben ik net zo gevoelloos als da kind. En dan laat ik die moeder er bij kijken.. Clown Wat een gelul weer foi`. Haha! MA IK VIND DIT NIET KUNNEN WAT VOORN IQ HEEFT DA KIND?
BLij dat de hondjes een goed onderkomen hebbe..

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:32

geen msntaal op bokt =)

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:36

tss die ouders moeten hun snotneuzen eens leren dat dieren ook gevoel hebben Boos!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 19:41

Jeeej....dat die moeder dan niets doet...en dat kind kan zich toch ook wel realiseren (ookal is ze jong) dat diut niet goed is voor die hondjes..

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:53

Citaat:
Raar dat die moeder daar niks van heeft gezegd.. Mijn over buur meisje heeft ooit 2 konijne nkapot geslagen met hun hoofdjes tegen een ijzeren kraan en daar na dr ook nog eens is op gaan springen .. Toen ik dat hoorde heb ik maar even gezegd dat ze niet goed snik was en dat ze niet goed op gevoed was .. ( voor de duidelijk heid.. Ze was 12 ) Ongefatsoeneerd dit soort dingen
Dat meisje is eigenlijk gewoon niet hele maal lekker.. Ze heeft wel meer van zulke dingen gedaan.. Ze had pas een hele boel vissen en salamanders uit onze vijver gejat en toen in haar tuin met de kop boven het zand begraven en de paar die ze bij nader in zien toch niet echt zo leuk vond voerde ze dan maar aan de kippen en haar katten ( waar ze trouwens ook behoorlijk hard mee gooit en rond draait aan de staart ) Ze had over die vissen gezegt tegen mijn andere buur meisje : ja dan haal ik ze over een kwartier op en dan doe ik ze wel in mijn aquarium of ook wel genoemd :een emmer.. En ze heeft ook een keer mijn kat voor een week gestolen.. Toen ik dr vroeg of ze mijn kat had gezien.. Ja die heb ik een weekje bij mij gehouden want hij liep over de straat en hij kon de weg niet meer vinden.. Maar met voeren heb ik alleen mijn katten wat gegeven want hij wou de hele tijd naar buiten en toen die het voer van mijn kat wou pakken heb ik hem geschopt.. Toen ben ik naar binnen gerend , mijn kat terug gehaalt en haar vader dr op aan gesproken.. Zijn reactie.. Je moet maar beter op je kat letten..

tis echt waar Ja
toen ik bij hun op visite was komt ze bij me...
kijk ik heb babymuisjes..
ik zo: hoe kom je daar aan
zegt ze..: gevonden... kijk eens..!
gooit ze dat beest op de straat..
en toen die weg wou rennen gaat ze hem op de staart staan!
maf wijf..

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:57

Hoe komt zo'n kind op zo'n idee. Gelijk aanpakken die hap, ik wil niet weten hoe zo'n kind later met mensen en dieren omgaat. En die ouders moeten hun kind ook maar es aanpakken of goed gaan opvoeden Boos!
Is het soms een trend om je dieren te mishandelen, raken mensen soms het besef kwijt dat ze met dieren ook normaal moeten omgaan en dat die ook gevoel hebben soms kwijt ?!?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:17

Mensen worden steeds onverschilliger. De maatschappij lijkt af te stompen.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 12:43

Ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen ook maar een greintje intelligentie bezitten...

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 12:52

Ik las het in de metro .. Ik had dat kind toch doorgelaten als de mijne was ..

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:50

Ik had er ook een stukje over gelezen in de telegraaf. Daar stond het hele verhaal in, later las ik een stukje aan mijn vriend voor uit de metro. Dat was maar een heel klein stukje en hij vond het maar raar dat de pups ingenomen waren door de dierenbescherming. Toen vond ik hem een beetje eng! Maar snel verteld dat die beesten 2 meter de lucht invlogen en dat ze aan een poot opgevangen werden, toen was hij het er al wat meer mee eens. (maar ik denk niet dat wij later en pups en kinderen hebben!) Ik vond het echt heel erg om te lezen en was blij dat er toch nog mensen zo verstandig waren om zich er mee te 'bemoeien' en de dierenbescherming te bellen.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:54

raare mensen zijn er toch

Maja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:54

Puppy's en kinderen gaan niet samen!
Dieren zijn geen speelgoed

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:56

vanmiddag kwam ik aanrijden bij mij in de straat en staan er 2 van die grietjes (jaar of 8) met een katje aan een tuigje. dus dat ene grietje tilt die poes op en houd hem heel hoog boven haar hoofd, toen liet ze hem per ongeluk vallen Boos!
kan ik ook zo boos om worden, wie stuurt ze kinderen nou met zo'n jong katje naar buiten!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:44

ja de stommiteiten die kinderen uithalen zijn vaak een indirect gevolg van m.i. foutieve of gebrekkige opvoeding

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:47

Wat een achterlijk mens is die moeder zeg !!!!!

Ik heb er gewoon echt geen woorden voor !!! Boos!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:46

Ik had dat kind echt ontzettend hard aan het huilen gemaakt als ik dat gezien had Lips are sealed
En die moeder is helemaal belachelijk dat ze er niets aan doet.

Ik schaam me echt dat ik in nederland woon, wat een idioten heb je hier rondlopen.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:26

Ik vind het echt ziek dat zo'n klein meisje op dat idee komt. Ze mag dan pas zeven jaar zijn, maar als je zoiets doet dan spoor je toch niet?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:27

Citaat:

Dat die moeder er niks aan deed zeg!!

Misschien wist die moeder wel niks van het onverantwoordelijke gedrag van haar dochter..

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:03

ik kan me nog het meeste kwaad maken om de moeder, je laat jonge kinderen toch niet alleen met dieren en al zeker niet jonge dieren. Ik vind dat er in de huidige maatschappij vaak te weinig toezicht is op kinderen, kids doen en laten maar wat ze zelf willen. ik wil overigens niet zeggen dat dit bij iedereen zo is maar het komt vaak voor.

om te zeggen dat het kind psychisch gestoord is of weet ik veel wat vind ik dan weer wat kort door de bocht.