Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosje84 schreef:Ik bedoel meer met over 1 kam scheren is dat er misschien wel een negatief beeld bestaat over modellen terwijl echt inet alle modellen die slank zijn OOK ongezond zijn
Albertine_N schreef:Ik schrok me rot toen ik een keer een écht model zag. Tjonge wat een lijk, geen vet, geen spieren , niks, alleen maar botten met een vel erover.
Mij vriendinnen en ik zijn mager/ slank, maar hebben nog wel spierkracht om een paard onder controle te kunnen houden. Dit model reed ook, maar kan d'r paard niet eens houden als t wegspringt. Das ziek....
pharagirlke schreef:dus de winkels moeten zich ook meer richten op maatje 38?
In dat geval ga ik het met mijn 34 dus nog moeilijker krijgen om fatsoenlijke broeken te vinden
pharagirlke schreef:dus de winkels moeten zich ook meer richten op maatje 38?
In dat geval ga ik het met mijn 34 dus nog moeilijker krijgen om fatsoenlijke broeken te vinden
Desiree schreef:Ik heb maat 40 of maat 42 en ik heb moeite om broeken voor mezelf te vinden, maar ook leuke t shirts. Want die worden er alleen in "kindermaten" verkocht. Mensen als jij kunnen in het merk Vero Moda heel leuke kleren vinden. MAar ik niet.
Albertine_N schreef:Desiree schreef:Ik heb maat 40 of maat 42 en ik heb moeite om broeken voor mezelf te vinden, maar ook leuke t shirts. Want die worden er alleen in "kindermaten" verkocht. Mensen als jij kunnen in het merk Vero Moda heel leuke kleren vinden. MAar ik niet.
Dat klopt, als ik met maat 36 bij H&M soms al een L moet kopen qua truitjes, dan vraag ik me af, wat blijft er over als je steviger bent?
Lisa_Melody schreef:Tja het is l*llig als je wel van jezelf maat 34 hebt en gewoon niet aankomt.
amberp schreef:Lisa_Melody schreef:Tja het is l*llig als je wel van jezelf maat 34 hebt en gewoon niet aankomt.
Nou ik heb van mezelf maat 32. 34 is gewoon echt te groot en er is niks l*lligs aan...
Voel me prima zo, zie er goed en gezond uit.. zou er ook niet voor kiezen om, bijvoorbeeld via een dieet, dikker te worden..
Eet wat ik wil en voel me gelukkig met mijn maatje 32
runningkawa schreef:Als 14 jarige kan er nog heel veel gaan veranderen in je bouw.
En jij hebt een gezond gewicht bij je lengte