Roane schreef:Zei Einstein niet iets over een vierde wereldoorlog die werd gevochten met stokken en stenen?
Was dat niet Nostradamus?
Het enige positieve is dat er na een derde wereldoorlog blijkbaar nog leven op aarde is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roane schreef:Zei Einstein niet iets over een vierde wereldoorlog die werd gevochten met stokken en stenen?
Stennisje schreef:Roane schreef:Zei Einstein niet iets over een vierde wereldoorlog die werd gevochten met stokken en stenen?
Was dat niet Nostradamus?
Het enige positieve is dat er na een derde wereldoorlog blijkbaar nog leven op aarde is.
Cowboy55 schreef:Nee, dat was Einstein: "Ik weet niet welke wapens in de Derde Wereldoorlog zullen worden gebruikt, maar ik weet wel dat in de Vierde Wereldoorlog gevochten zal worden met stokken en stenen."
De strekking is dat het vernietingspotentieel van de mensheid dermate groot is geworden, dat mensen na een eventuele 3e wereldoorlog niks meer over hebben (anders dan stokken en stenen) om mee te vechten.....
Stennisje schreef:En hun nucleare afval in Rusland dumpen...
Lara_ schreef:Hmm ik zie hier reacties die echt helemaal nergens op slaan. Amerikanen dit Amerikanen dat. Erg vervelend om dit te horen. Lang niet alle Amerikanen zijn voor de oorlog meer dan helft is tegen de oorlog! Je moet lang niet alles geloven wat er in Nederland gezegt word. Helaas zijn er blijkbaar nog steeds veel mensen in Nederland die denken dat Amerikanen dik zijn etc. De gewone Amerikaan is veel beleefder dan de Nederlander. Het is alleen in de supermarkt dat ze vragen hoe het met je gaat en dat het ze niks kan schelen maar waarom zouden ze? Buiten de supermarkt luisteren ze altijd naar je ook als het slecht met je gaat. Ze willen je altijd helpen. Als je in Amerika woont zul je begrijpen dat je niet even naar een andere staat rijd! Dat moet met het vliegtuig anders ben je er over een jaar nog niet. Dit is ook nog eens beter voor het milieu. Er word hier wel degelijk op energie bespaard door allerlei acties. Lang niet iedereen heeft airconditioning de mensen die ik ken in ieder geval niet. Er leven hier een heleboel culturen bij elkaar en niks botst zouden ze in Nederland nog wat van kunnen leren. Er zijn nu al demonstraties. Geloof mij ze zullen echt geen president nemen die oorlog wil hoor (niet weer een ze hebben hun lesje wel geleerd). Kom eerst eens een kijkje nemen in een andere cultuur voordat je oordeelt.
Romeotje schreef:Hij wil zich met deze uitspraken profileren als sterke kandidaat voor de Amerikaanse verkiezingen van 2008.
Ik denk dat niet, ik weet het zeker. 1 op de 2 Amerikanen hebben zwaar overgewicht. In amerika zijn ze gewoon te dik. Het dikste land ter wereld. Dat is de helft 1 op 2!!! En ook de helft van de kinderen zijn te dik. Misschien wonen ze niet in CA, maar dat is echt geen fabeltje. Amerikanen zijn te dik en met zo'n levenswijze is dat ook niet zo gek. Pannekoeken voor ontbijt, als je naar de supermarkt, vrienden, the mall, school of noem maar op wilt of moet dan ga je toch met de autoCitaat:Helaas zijn er blijkbaar nog steeds veel mensen in Nederland die denken dat Amerikanen dik zijn etc