Presidentskandidaat VS verklaart WOIII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Re: Presidentskandidaat VS verklaart WOIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:12

Roane schreef:
Zei Einstein niet iets over een vierde wereldoorlog die werd gevochten met stokken en stenen? Clown

Was dat niet Nostradamus?

Het enige positieve is dat er na een derde wereldoorlog blijkbaar nog leven op aarde is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 18:29

Nou het lijkt mij sterk dat de Amerikanen echt op hem zouden stemmen. (alhoewel, ik dacht ook dat het zowat onmogelijk was dat Bush herkozen zou worden)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:00

Stennisje schreef:
Roane schreef:
Zei Einstein niet iets over een vierde wereldoorlog die werd gevochten met stokken en stenen? Clown

Was dat niet Nostradamus?

Het enige positieve is dat er na een derde wereldoorlog blijkbaar nog leven op aarde is.

Nee, dat was Einstein: "Ik weet niet welke wapens in de Derde Wereldoorlog zullen worden gebruikt, maar ik weet wel dat in de Vierde Wereldoorlog gevochten zal worden met stokken en stenen."

De strekking is dat het vernietingspotentieel van de mensheid dermate groot is geworden, dat mensen na een eventuele 3e wereldoorlog niks meer over hebben (anders dan stokken en stenen) om mee te vechten.....

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:34

Wie neemt zo'n kerel nou nog serieus. Er is onlangs nog een rapport uitgelekt waarin staat dat de oorlogen in Afghanistan en Irak juist een tegenovergesteld effect hebben, namelijk dat het moslimfundamentalisme alleen maar is toegenomen in plaats van een afname. Kortom: hoe meer oorlog tegen de extremisten, hoe meer mensen zich tegen de VS keren. Hopelijk komen de VS ooit nog eens tot inkeer... Scheve mond

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:27

Deze man lijkt mij een kansloos figuur, maar met al die christenfundamentalisten in de VS weet je het maar nooit. Een bepaald gedeelte van de bevolking vindt het soort taal dat deze man uitslaat prachtig..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 17:54

Cowboy55 schreef:
Nee, dat was Einstein: "Ik weet niet welke wapens in de Derde Wereldoorlog zullen worden gebruikt, maar ik weet wel dat in de Vierde Wereldoorlog gevochten zal worden met stokken en stenen."

De strekking is dat het vernietingspotentieel van de mensheid dermate groot is geworden, dat mensen na een eventuele 3e wereldoorlog niks meer over hebben (anders dan stokken en stenen) om mee te vechten.....

Maar blijkbaar zijn er nog wel mensen over om te vechten.

En de mens zal altijd middelen en redenen blijven vinden (verzinnen) om te vechten.
Kunnen ze niet iets in het drinkwater gooien om die vechtlust uit te schakelen?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:02

Jeetje, die heeft een driedubbele kronkel in zijn hersens Scheve mond

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 22:28

Er is maar één schurken staat op dit moment, en da's de USA....

Ze lappen alles aan hun laars....
Enkel oorlog denken ze aan, verder niets....

Vroeger moesten we geloven dat Rusland ons ging binnenvallen, wat een onzin.
Uit huidige documenten blijkt reeds lang dat ze dat helemaal niet van plan waren.
Ze waren bang voor ons.
En als je nu kijkt is Rusland helemaal niet anti ons, ze zijn pro ons....
Maar enkel Amerika is bezig andere landen te bezetten en hun "normen en waarden" te geven....
Helaas hebben wij er al te veel van mee gekregen.

Laat Europa a.u.b. een blok vormen met Rusland en we smijten de amerikanen domweg buiten.
Dat gaat pas goed zijn voor ons allen.
Want wij hebben Olie, Gas en de rest, de USA heeft tekorten van dat alles Clown

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 23:32

Ja maar wat als het nu echt gebeurd?
Ik denk dat die vent dan ook wel zo ziek in zn hoofd is om kernbommen te gaan gebruiken?!
Ok, te laat om over dit soort onderwerpen na te denken..

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:11

Tja, ik denk dat we nog wel meer problemen krijgen als we Amerika met zn allen gaan boycotten hoor.. Ik heb in dat opzicht liever dat ze Irak gaan bombarderen dan mijn Belgenlandje Bloos

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:25

Maar ja moeten we dan uit pure angst achter de VS aan blijven rennen?

Gewoon opdelen in kleinere landen, dat land is ongezond groot en machtig.
En als er types aan de macht komen die ene beetje ongezond in de kop zijn is het leed niet te overzien.

Het is maar goed dat veel Islamitische landen het nog te druk hebben met elkaar afmaken, want als ze ooit gaan samenwerken...

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 00:30

Sorry hoor maar ik zie hier echte dombo reacties...

Het enige land te wereld dat een nucliare bom heeft gebruikt is de USA.
Verder is America nog steeds tegen persoonsmijnen en het kyoto verdrag.
Bovendien doet America vrijwel niets om hun energie behoefte omlaag te brengen.

Ze misbruiken vrijwel 5-6 maal meer energie dan een Europeaan, enkel for comfort.
Ik wordt daar dus echt even niet goed van.

Voorbeeld, mensen gaan in Florida wonen, maar het is te warm, dus nemen ze airco voor heel het jaar...
Dan denk ik, ga er dan niet wonen!

Je moet eens proberen uit te leggen tegen een amerikaan dat als het 35C is dat het wel een beetje warm is in de zomer, krijg je als antwoordt: "Zet je toch de airco aan"
Ze begrijpen niet dat wij die dingen niet standaard gebruiken als het niet nodig is.
Ook snappen ze niet dat wij niet even naar Parijs of Milaan vliegen voor een paar schoenen of kleding.
Zij nemen het vliegtuig alsof het een bus is, voor hun is 100KM niets, wij vinden dat redelijk ver.
Ze willen ook niet anders weten, ze vliegen even 1000KM om een familielid te bezoeken....wij doen dat als het echt nodig is of voor vakantie.

Amerkanen bergijpen niets van de wereld, en nog minder van Europa....
Buiten schoppen met die gasten, dat is waar ik voorstander van ben.

De wereld was veel beter af voor Bush junior, hij heeft er samen met Blair een troep van gemaakt. (en NL deed natuurlijk netjes mee als braaf landje)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:26

plus dat hun nucleaire bommen of course BUITEN Amerika opgeslagen liggen..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:03

En hun nucleare afval in Rusland dumpen...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 08:17

Stennisje schreef:
En hun nucleare afval in Rusland dumpen...

En hamburgers hebben uitgevonden...
En soms dezelfde auto's hebben als wij maar die dan anders noemen...
En slappe koffie maken...
En rare sporten hebben die wij niet snappen...
En allemaal (ja echt, allemaal....ok, behalve Oprah en Dr. Phil) veel te dik zijn...
En ze Oprah en Dr. Phil daar helemaal niet verdienen...
En ze Nike, Tommy Hilfiger, DKNY en jeans uitgevonden hebben en ik daar failliet aan ga...
En ze 'koppen' zien als 'grappig een bal op je hoofd laten stuiten' ...
En zo krampachtig doen over sex, drank en drugs...
En zoveel televisiekanalen hebben...
En Hollywood...
En denken dat Brussel de hoofdstad is van Belgie...
En ze in hun cowboyhoeden veel cooler zijn dan wij met onze caps...
En hun stofzuigers meer lawaai maken dan onze klopboormachines...
En hun schoolbussen veel langzamer optrekken dan het japannertje van mijn moeder...
En ze altijd generaliseren en alles en iedereen over 1 kam scheren...

Wie vult aan? Er zijn vast nog wel meer dingen te verzinnen waar een gemiddelde bewoner van de VS zich schuldig aan maakt en waarom we ze kunnen haten...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:53

Uh, dat er staten zijn waar je geen vibrator mag hebben, maar wel een pistool...

Danielle1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:02

Haha, die amerikanen zijn idd een raar volkje. Ik ben er deze zomer geweest. Het zijn echt heel enge mensen.
Ze doen heel aardig en beleeft maar menen er geen bal van. Als ze je zien ben je het leukste en liefste persoontje ter wereld en mag je altijd langs komen enz, maar als je je hebt omgedraait kennen ze je al niet meer. Ik zag laatst een amerikaanse serie, Ik geloof boy meets world, waarin ze een nederlands gezin als dombo's afschildereden. Laat ze ff in de spiegel kijken. Wie stemt er nou op iemnd die een derde wereldoorlog wil?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:24

Nog niemand gelukkig, is pas in 2008 Tong uitsteken

Inderdaad, ze zeggen altijd sorry, terwijl het hun of niet uitmaakt, of het hun niet kan schelen.

Wie gaat er mee waterpistooltjes uitdelen aan het Amerikaanse leger?

Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 07:12

Hmm ik zie hier reacties die echt helemaal nergens op slaan. Amerikanen dit Amerikanen dat. Erg vervelend om dit te horen. Lang niet alle Amerikanen zijn voor de oorlog meer dan helft is tegen de oorlog! Je moet lang niet alles geloven wat er in Nederland gezegt word. Helaas zijn er blijkbaar nog steeds veel mensen in Nederland die denken dat Amerikanen dik zijn etc. De gewone Amerikaan is veel beleefder dan de Nederlander. Het is alleen in de supermarkt dat ze vragen hoe het met je gaat en dat het ze niks kan schelen maar waarom zouden ze? Buiten de supermarkt luisteren ze altijd naar je ook als het slecht met je gaat. Ze willen je altijd helpen. Als je in Amerika woont zul je begrijpen dat je niet even naar een andere staat rijd! Dat moet met het vliegtuig anders ben je er over een jaar nog niet. Dit is ook nog eens beter voor het milieu. Er word hier wel degelijk op energie bespaard door allerlei acties. Lang niet iedereen heeft airconditioning de mensen die ik ken in ieder geval niet Knipoog . Er leven hier een heleboel culturen bij elkaar en niks botst zouden ze in Nederland nog wat van kunnen leren. Er zijn nu al demonstraties. Geloof mij ze zullen echt geen president nemen die oorlog wil hoor (niet weer een ze hebben hun lesje wel geleerd). Kom eerst eens een kijkje nemen in een andere cultuur voordat je oordeelt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 08:27

Lara_ schreef:
Hmm ik zie hier reacties die echt helemaal nergens op slaan. Amerikanen dit Amerikanen dat. Erg vervelend om dit te horen. Lang niet alle Amerikanen zijn voor de oorlog meer dan helft is tegen de oorlog! Je moet lang niet alles geloven wat er in Nederland gezegt word. Helaas zijn er blijkbaar nog steeds veel mensen in Nederland die denken dat Amerikanen dik zijn etc. De gewone Amerikaan is veel beleefder dan de Nederlander. Het is alleen in de supermarkt dat ze vragen hoe het met je gaat en dat het ze niks kan schelen maar waarom zouden ze? Buiten de supermarkt luisteren ze altijd naar je ook als het slecht met je gaat. Ze willen je altijd helpen. Als je in Amerika woont zul je begrijpen dat je niet even naar een andere staat rijd! Dat moet met het vliegtuig anders ben je er over een jaar nog niet. Dit is ook nog eens beter voor het milieu. Er word hier wel degelijk op energie bespaard door allerlei acties. Lang niet iedereen heeft airconditioning de mensen die ik ken in ieder geval niet Knipoog . Er leven hier een heleboel culturen bij elkaar en niks botst zouden ze in Nederland nog wat van kunnen leren. Er zijn nu al demonstraties. Geloof mij ze zullen echt geen president nemen die oorlog wil hoor (niet weer een ze hebben hun lesje wel geleerd). Kom eerst eens een kijkje nemen in een andere cultuur voordat je oordeelt.

Dat is voor de meeste mensen een veel te grote moeite. Zeker in NL, waar vanaf de bank mensen en situaties afze*ken de volkssport is helaas......

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 08:49

Ik denk dat heel veel Nederlanders wat minder moeite met de VS zouden hebben, als ons eigen kabinet er niet als een loops hondje achteraan rende.

Ik hoop echt dat de Amerikanen geleerd hebben en dat het, hopelijk overgrote, deel dat nog wel hersens heeft, dat laat zien met de volgende verkiezingen.

Dat wij hier weinig van demonstraties meekrijgen zal ook wel aan de media te danken zijn.
Het enige wat wij hier zien is die kop van Bush.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:22

Romeotje schreef:
Hij wil zich met deze uitspraken profileren als sterke kandidaat voor de Amerikaanse verkiezingen van 2008.

Hij verward sterk met dom.
Broertje van Bush?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:48

zucht, die gekke amerikanen weer he Clown
Zul je zien dat hij nog gekozen gaat worden ook

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:06

Citaat:
Helaas zijn er blijkbaar nog steeds veel mensen in Nederland die denken dat Amerikanen dik zijn etc
Ik denk dat niet, ik weet het zeker. 1 op de 2 Amerikanen hebben zwaar overgewicht. In amerika zijn ze gewoon te dik. Het dikste land ter wereld. Dat is de helft 1 op 2!!! En ook de helft van de kinderen zijn te dik. Misschien wonen ze niet in CA, maar dat is echt geen fabeltje. Amerikanen zijn te dik en met zo'n levenswijze is dat ook niet zo gek. Pannekoeken voor ontbijt, als je naar de supermarkt, vrienden, the mall, school of noem maar op wilt of moet dan ga je toch met de auto Rolleyes .Ookal is het maar slechts 1 km verder op, of nog niet eens. Fietsen?? Dat doen ze alleen voor sport, verder het de auto, auto en auto. Waarom? Omdat ze wrs lui zijn en ook omdat het zo dondersgoedkoop is en dan komt er weer een of andere doorgestudeerde amerikaan die waarschuwt 'de wereld' dat het niet goed gaat, broeikaseffect, ijs van de noordpool, ect. Dan wordt de wereld gewaarschuwt en in kleine lettertjes staat er dan onder 'de wereld, amerika staat hierboven'

Amerikanen zijn idd een stuk beleefder en over het algemeen aardiger voor een vreemde, al ligt het er maar net aan waar je woont. Dat scheelt heel veel! Ca is idd een stuk beleefder en wellicht ook een stuk gezonder dan NY. Lekker zo laten houden, tot dat het hele stuk schiereiland in de zee drijft, dan is het gezondste weg Haha! Haha! (dat was een grapje uiteraard)

Amerika is een smeltkroes aan culturen, terwijl ze hier in Nederland een multiculturele samenleving proberen te creeëren. (dat zijn 2 verschillende dingen die niet te vergelijken vallen). Dat zo'n smeltkroes werkt in de vs komt door vroeger. Lijkt me logisch dat je dat zelf ook wel zult snappen. De mentaliteit om daar heen te komen was daar al veel anders dan de reden waarom de meeste mensen naar Nederland komen. Als die reden al anders stel je je ook anders (zeker meer opener) jegens de rest van de mensen die hier wonen. En dat is dus ook de reden dat ze over het algemeen dus een stuk aardiger zijn tegen vreemden of toeristen. Een Amerikaan op vakantie vind ik (naast een brabander op vakantie Clown ) toch écht nog steeds het verschrikkelijkste wat er is. Het maakt niet uit waar je bent geweest, wat je mee hebt gemaakt of wat dan ook zij hebben het altijd groter, beter, enger of duurder/ goedkoper meegemaakt of gezien en dat dele ze graag mede.

Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:55

Hmm geloof mij de mensen die op loop afstand van school wonen lopen gewoon hoor. Ik zit hier zelf op school en zie elke dag een hele hoop kinderen lopen. De rest kan nou gewoon niet lopen het is te ver. Als Nederlander is dat misschien heel moeilijk te begrijpen maar kom hier maar eens een kijkje nemen. Je woont nou eenmaal niet hutje op mutje je moet dus overal de auto voor gebruiken. Het overgewicht komt meer voor bij de mexicanen natuurlijk ook amerikanen en andere groepen. Maar dit omdat de gemiddelde mexicaan veel minder verdiend en dus inplaats van dure groente koopt gewoon naar de mac gaat. Dit is het zelfde met Amerikanen die veel minder verdienen. Ze hebben het geld er gewoon niet voor. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar die heb je in Nederland ook. Daarbuiten worden er op alle school aan overgewicht gewerkt. Ze verkopen GEEN soda's etc en in de automaten zit fruit. Dit is nog niet overal zo. Ik ben in een heleboel staten geweest en zo waren overal beleeft ook in NY. Dat amerikanen altijd zeggen dat het bij hun beter is heb ik nog nooit gehoord en ik ga toch veel op vakantie waar Amerikanen zitten. Dat ze alles kopen tijdens de vakantie heeft een reden. Amerikanen hebben in de zomer 1.5 week vakantie en dat is het. Hier willen ze dus ook alles uithalen helemaal als ze kinderen hebben want die moeten daarna naar summerschool omdat de ouders weer gewoon moeten werken. Sorry ik blijf het zeggen kom een keertje kijken dan zul je merken dat het leven hier heel anders is dan dat veel Nederlanders denken.