KiWiKo schreef:extreme katholieken., protestanten, christelijke plegen ook geen aanslagen .............
Duh,
Niet moslims .. maar extreme moslims.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:extreme katholieken., protestanten, christelijke plegen ook geen aanslagen .............
KiWiKo schreef:ik moet zeggen dat ze de laatste tijd geen vliegtuigen opgeblazen hebben, geen treinen ook......... maargoed kan het helemaal mis hebben hoor
KiWiKo schreef:en dat gebeurd in de moslim wereld niet![]()
![]()
![]()
Soa's verspreiden zich door onveilige sex, en dan vooral sex met meerdere partners (ik snap trouwens helemaal niet wat dit met aanslagen te maken heeft, maargoed ik ben blonT)
KiWiKo schreef:en dat gebeurd in de moslim wereld niet![]()
![]()
![]()
Soa's verspreiden zich door onveilige sex, en dan vooral sex met meerdere partners (ik snap trouwens helemaal niet wat dit met aanslagen te maken heeft, maargoed ik ben blonT)
KiWiKo schreef:het geen condoomgebruik is niet echt de oorzaak van de besmetting![]()
het is meer het in de wijde wereld rond.******
![]()
![]()
en diezelfde kerk die condoomgebruik verbied, verbied ook overspel![]()
![]()
maar nu snap ik het inderdaad een heel stuk beteralleen is het hebben, en dus het risico lopen op.... bij sex een heel stuk gewilliger dan neerstorten in een vliegtuig
KiWiKo schreef:het geen condoomgebruik is niet echt de oorzaak van de besmetting![]()
het is meer het in de wijde wereld rond.******
![]()
![]()
en diezelfde kerk die condoomgebruik verbied, verbied ook overspel![]()
![]()
maar nu snap ik het inderdaad een heel stuk beteralleen is het hebben, en dus het risico lopen op.... bij sex een heel stuk gewilliger dan neerstorten in een vliegtuig
KiWiKo schreef:volgens mij al een aantal jaren niet mee![]()
KiWiKo schreef:Is zo, maar hun hebben ondertussen ingezien dat geweld niet werkt![]()
nou de moslims nog, en wie weet hebben we dan ooit nog eens een rustige aardkloot
Lidewijke schreef:Bij de moslims zitten al sinds het begin terroristen, om te beginnen al Mohammed zelf (nu hoor ik zeker een dreigbrief te krijgen wegens het beledigen van de profeet)
En natuurlijk zitten er bij die andere godsdiensten evengoed extremisten. Extreem is nooit goed; niet in de politiek, niet in godsdiensten, niet in eetgewoonten, simpelweg nooit.
Tja, 'vrede' in Ierland is een beetje een raar woord, er is wel een staakt-het-vuren achtig iets, maar ze zijn nog steeds niet blij met elkaar hoor