Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moniek schreef:
vergeet niet dat tupac heel wat meer deed dan werd er allemaal is gezegd.
En keuses tja die hebben we allemaal.
maar weet wel dat tupac al in de gevangenis werd geboren uit een crack moeder.
maakt de start wel wat moeilijker.
Gulpje schreef:Moniek schreef:
vergeet niet dat tupac heel wat meer deed dan werd er allemaal is gezegd.
En keuses tja die hebben we allemaal.
maar weet wel dat tupac al in de gevangenis werd geboren uit een crack moeder.
maakt de start wel wat moeilijker.
Ja, een zielig verhaal hebben ze allemaal, dat zegt niets. Jeff zijn vader was een beroemde muzikant (Tim Buckley) die een overdosis nam toen Jeff een jaar of 8 was. Hij heeft het daar vreselijk moeilijk mee gehad want hij heeft z'n vader maar 2 of 3 x in z'n leven gezien. Layne Staley was ook niet gelukkig, die was al jaren zwaar verslaafd aan heroine. Ik vind dat ontzettend verachtelijk maar het is erg zonde dat hij zichzelf door de drugs heeft weggegooid.
En wat deed Tupac allemaal meer dan er werd gezegd dan? Daar ben ik dan oprecht geinteresseerd in!
Ronnoz schreef:Mwah het interesseert mij niet zo heel veel. Je hoort wel vaker dat er mensen in dat wereldje worden omgelegd. 50cent is al regelmatig beschoten, en Notorious BIG is er ook niet meer. Tja, erg geciviliseerd komen al die rappers niet over
Gulpje schreef:het eerste deel wat je zegt kan ik absoluut inkomen hoor.
Maar wat je zegt over die underground rap vind ik dan wel weer lachen; die gasten die je opnoemt heb ik nog nooit van gehoord, maar als je nog juicy details weet over Mr Lif, Akrobatik en Kool Keith houd ik me aanbevolen!
Gulpje schreef:het eerste deel wat je zegt kan ik absoluut inkomen hoor.
Maar wat je zegt over die underground rap vind ik dan wel weer lachen; die gasten die je opnoemt heb ik nog nooit van gehoord, maar als je nog juicy details weet over Mr Lif, Akrobatik en Kool Keith houd ik me aanbevolen!