Loose change 2nd edition 9/11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamary

Re: Loose change 2nd edition 9/11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:41

Dani001 schreef:
Ik vrees er voor dat we hier nooit de echte waarheid in zullen weten...

Ik denk dat ik de waarheid ook niet echt wil weten. Mijn vertrouwen en achting voor overheden is al niet zo groot, maar als blijkt dat ze hier iets mee te maken hebben en dus zo weinig waarde hechten aan het leven van hun burgers ...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:11

Maar stel dat bevestigd wordt dat de VS dit heeft laten gebeuren.

Ik bedoel we storten nu wel neer in Afghanistan voor hun.
Zoveel doden aan beide zijdes.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:13

Als dan de gehele beerput open gaat loop je een groot risico op opstand/burgeroorlog in de VS en ook in een aantal Europese landen. Samen met het instorten van de wereldeconomie heb je dan echt ellende.

Wat de Nederlandse regering bezield dat ze overal soldaten naar toe willen sturen en als een kip zonder kop achter de VS aanlopen kan ik ook niet bevatten trouwens.

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:19

nicolettje ik ga hellemaal met je mee !

kijk de passagiers van de vliegtuigen wil ik wel geloven dat er geen lichamen zijn gevonden ...deze mensen zijn gelijk gecremeerd ..dus as geworden met zo`n hitte ...ik vindt het allemaal heel dubbel .......

heb het filmpje van zembla niet gezien ..pcgeluid werkt niet zo goed nl

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:53

kimmie261 schreef:
ja,dat stukje is ook raar,nabestaanden missen toch de mensen

Misschien zijn de mensen in het vliegtuig zonder lijken nu wel gevangen genomen door de CIA en worden ze nu geindoctrineerd zodat ze bij volgende acties ingezet kunnen worden Pling

Ze hebben tenslotte ook hele gevangenissen geheim weten te houden Nagelbijten / Gniffelen

[edit: mijn fantasie slaat een beetje op hol nu Bloos! ]

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:59

Ik vind de VS eigenlijk enger dan de terroristen uit het Middenoosten.

Ik hoop dat de volgende regering wat beter is.

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:45

Ik was er eerst ook van overtuigd dat america het zelf gedaan heeft, het zou nog steeds goed kunnen dat bush er iets mee te maken heeft. Maar net zo als vrijdag kwamen er beelden vrij van de terroristen die de aanslagen gepleegd hebben bij osama bin laden in het trainingskamp en deze foto zijn echt wel duidelijk te zien dat hun het zijn. En ook bij deze programma;s is heel veel te doen met computer werk. Ik bedoel zo laten ze zien dat er een explosie plaats vind bij het tweede gebouw voordat deze het gebouw raakt, wat dus never nooit mogelijk is.stel je voor het zou en raket zijn... Aan een passagiersvliegtuig kan nooit een raket vast zitten, kan gewoon niet, is geen discussie over mogelijk. En het was duidelijk wel een passagiers vliegtuig. Als het wel een raket is geweest vind ik dat ze echt enorm goed getraind hebben als je met 800 KM/U nog geen 50 meter voor het gebouw een raket af kunt vuren. 800 km per uur dat zijn dus 13 km in een minuut dus 200 meter in 1 seconde, nou dan moeten ze toch een verdomd snelle reactie hebben.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 00:44

Complottheorieën zijn altijd interessanter dan de werkelijkheid. Ik heb Loose Change al een hele tijd geleden gezien en niet al te serieus genomen aangezien ze te weinig feiten werkelijk kunnen onderbouwen. Dat bleek dus ook uit de Zembla-documentaire die veel "feiten" ontzenuwde.

Wat jammer is, is dat door het doorslaan van de complotdenkers (de amerikaanse regering heeft het zelf gedaan) een aantal wel interessante feiten ondergesneeuwd raakt. De waarschuwingen die voor die tijd gegeven zijn, de namen van de kapers die voor die tijd doorgegeven zijn, de speculatie met opties die niet door de terroristen uitgevoerd zijn. Doordat de complottheoretici op een aantal feiten verdraaien, geven ze de VS de mogelijkheid om alle feiten weg te wuiven onder de opmerking dat ze niet kloppen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 01:47

ik ga dit topic even volgen.. vind het wel heel intressant allemaal.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:28

Ik hou wel alle mogelijkheden open, Amerika heeft wel meer hele vreemde dingen gedaan waar nooit echt opheldering over is gekomen.
Kennedy, vietnam, watergate, enz.

Bush is een boef en ik zie hem voor rare dingen aan, maar inderdaad zelfs hem zie ik niet aan voor het feit dat hij zo iets doet tegen zijn eigen bevolking, maar vertrouwen doe ik die man zeker niet.

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:07

Ik hou ook alle mogelijkheden hopen, de vs heeft hier zeker zelf iets mee te maken. Maar wat ze bij loose change laten zien rammlt van alle kanten omdat er gewoon van verschillende dingen het tegendeel allang bewezen is....

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 11:04

Ik heb Loose Change nog niet gezien, wel de documentaire van Zembla en raad echt iedereen aan deze documentaire ook te zien voor je conclusies trekt!
Er worden namelijk al een paar 'feiten' onderuit gehaald..
Toch lijkt me duidelijk dat het hele verhaal van de aanslagen iig NIET zo is als de regering het verteld.. Er zijn gewoon te veel vraagtekens..

Dat Bush een rotzak is wist ik al langer, hij financieerd en is bondgenoot van bv landen als Eritrea, waar een dictator zit die zijn eigen volk gevangen houdt.. Toch is Bush vrienden met die vent, waarschijnlijk goed voor de economie van Amerika. Ziek

Ik geloof wel dat een gebouw dat zo zwaar beschadigd is van binnen door de enorme klap en grote brand kan instorten. Een explosieven-expert op Zembla zei ook dat het mogelijk was dat het gebouw zo snel instorte door de enorme druk van de bovenliggende verdiepingen die instorten.
De zogenaamde 'explosies' die te zien zijn, zijn waarschijnlijk de stalen bouwramen die gewoon springen door de druk.

Ik kan me wel voorstellen dat het Amerikaanse volk de oorlog met Iran/Irak enz enz. door de vingers ziet. Als ik naar de beelden van de aanslag kijk heb ik ook iets van: vermoord die ** maar die dit hebben gedaan, stel je voor hoe het voelt als het in JOU land is gebeurd en met JOU familie en kennissen.. Dan wil je ook wraak, volgens mij maakt het dan niet zoveel uit op wie je je gaat wreken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 13:15

Ik heb idd eerst de documentaire van Zembla gezien, en vond daarna Loose Change grotendeels ongeloofwaardig.

Komt voornamelijk door de overtuiging dat bijv. een vliegtuig NOOIT een bepaalde bocht kan maken zonder uit elkaar te vallen, waarna Zembla laat zien dat dat heel goed mogelijk is.. Dan denk ik "daar gaat je docu" Haha!
En zo waren er nog meer dingen...

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 13:37

Ik zit op school en kan het filmpje niet zien, wil het thuis wel gaan kijken.

Ik vind het wel raar hoor, wie zou dat dan hebben bedacht, om Amerikanen bang te maken?

En heeft Bin Laden niet opgebiecht dat hij aan dit plan heeft meegewerkt enzo?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 14:45

De documantaire van Zembla gezien, erg interessant!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:50

Blackje schreef:
De documantaire van Zembla gezien, erg interessant!

ik wou dat ik die ook gezien had. ik vond namelijk loose change wel heel interessant, en met goede dingen komen. maar ja, dit wordt van 1 kant belicht, dat weet ik maar al te goed.

is die uitzending niet op het internet te zien?? iemand die slim is met de pc die de docu kan zoeken?

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 13:36

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:26

dank je wel!