Wal-ge-lijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silverbrumby schreef:ja ik vind het echt GEEN naam voor een kind, sorry hoor....
napie schreef:Als je je kind beautyfull hope noemt, hoop je dan dat deze mooi wordt???
Schijnbaar is ze thuis bevallen want we zaten op mijn werk (kraamafd in haar woonplaats) op haar te wachten.
Vreselijke naam, maar ik zie er meer passeren (en dan zal ik de friese namen buiten beschouwing houden) Wat dacht je van Storm, Bloem, Tarzan....
Sash schreef:ik vind het echt ongelofelijk dat mensen hun kinderen zulke balchelijke en vergezochte namen geven! ik snap niet dat mensen niet eerst nadenken over wat voor gevolg zo'n naam voor een kind kan hebben. iedereen probeert zo afschuwelijk origineel te zijn....
napie schreef:Wat dacht je van Storm, Bloem, Tarzan....
trudydejong schreef:Haar roepnaam wordt ook Beau.
Dus dat is wel gewoon leuk.
Maarja, haar volledige naam is wel wat minder. Maar hoevaak noem jij je volledige voornamen, als je er meerdere hebt?
Revanches schreef:Zeg nooit nooit,wie weet is ze binnen 10 jaar wel weer zwanger... en bevalt ze van een tweede!
Citaat:Tweede dochter voor Angela Schijf
AMSTERDAM (ANP) - Actrice Angela Schijf en haar man, acteur en zanger Tom Van Landuyt, hebben een dochter gekregen. Het meisje is in het weekeinde geboren en heet Mensje Frédérique Van Landuyt.
Moeder en kind maken het goed, liet Schijf maandag weten. De ouders zijn ,,blij en trots'' met de geboorte van hun tweede kind. Hun oudste dochter Bloem is twee jaar oud.
Bron: de Stentor, 12 september 2006
Sunrise_ schreef:OMG je zal maar Mensje heten.. of Bloem.