30cm de grond in geslagen, die heeft een behoorlijke klap gemaakt dan..
Best banketstaaf want volgens mij probeerde hij juist wat van zijn leven te maken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chans schreef:Karoliefje_ schreef:Eigen schuld dikke buld!
Jeetje, neem dan een ticket. Maar doe het niet op dit soort manieren,
Lekker kort door de bocht zeg, deze man was een vluchteling, was zo wanhopig dat hij de risico's met deze poging om een beter leven te beginnen verkoos boven de situatie in zijn eigen land. Die gaat niet echt rustig wachten tot hij geld heeft voor een ticket.
Sorane schreef:IK ben egoistisch??? Ik denk aan het lot van meerdere mensen terwijl jij je alleen bekommert om die ene debiel die onder een vliegtuig kruipt.
Wie leeft er dan in een kleine wereld????
Je kan een hoop van me zeggen, maar niet dat ik egoistisch ben. Als ik oogkleppen opgezet had, dan had ik ook niet aan het lot van anderen gedacht.
En jij netjes discussieren? Mens laat me niet lachen, jij moet het woord "netjes" nog maar eens opzoeken![]()
Citaat:Wat een reacties allemaal. Ik vind het een idiote actie. Absoluut. Vluchteling of geen vluchteling, het getuigt niet van intelligentie. Iedereen weet dat een landingsgestel openklapt en dat dat niet pas gebeurt als het vliegtuig 1 meter boven de grond hangt!
fourth schreef:Sorane schreef:IK ben egoistisch??? Ik denk aan het lot van meerdere mensen terwijl jij je alleen bekommert om die ene debiel die onder een vliegtuig kruipt.
Wie leeft er dan in een kleine wereld????
Je kan een hoop van me zeggen, maar niet dat ik egoistisch ben. Als ik oogkleppen opgezet had, dan had ik ook niet aan het lot van anderen gedacht.
En jij netjes discussieren? Mens laat me niet lachen, jij moet het woord "netjes" nog maar eens opzoeken![]()
Sorry hoor, maar de manier waarop jij discussieert is ook niet erg prettig, je komt werkelijk overal enorm opgefokt, onsympathiek en aangevallen over.
OT: Triest, en wat moet je idd wanhopig zijn om op zo'n manier te vluchten, lijkt me echt doodeng. Dan moet je er idd wel heel wat voor over hebben om te vluchten.
Shadow0 schreef:Sorane schreef:Wanhoop of niet, zo'n persoon brengt andere mensen ernstig in gevaar. Stel dat hij er boven een woonwijk uitgevallen was? Boven op een schoolpijn vol spelende kinderen? Dan was het leed niet te overzien geweest.
Ik denk dat je perspectief nogal anders is als er elk moment dingen uit de lucht kunnen vallen. Maar dan bommen, en geen mensen. Die geen 2 of 3 slachtoffers maken, maar rustig 200 of 300. En alle bezittingen van de mensen erbij. En dat je dat ook een paar keer van dichtbij gezien hebt.
Of als schoolpleinen vol spelende kinderen volstrekt niet bestaan, omdat het te gevaarlijk is bv. Of omdat het land zo arm is dat er nauwelijks onderwijs is. En dat je wel regelmatig kinderen hebt zien sterven, omdat ze worden neergeschoten voor je ogen. Of omdat ze met honderden tegelijk sterven aan ziektes en ondervoeding, omdat er geen schoon drinkwater beschikbaar is.
DAT is wanhoop. Ik kan me voorstellen dat je dan minder helder denkt. Maar ik kan me zelfs voorstellen dat je dan vindt dat het (toch redelijk kleine risico) van een paar slachtoffers nogal mee vindt vallen. Als je dag in dag uit met de dood geconfronteerd wordt...
volbloed6 schreef:inderdaad vind het erg sneu.. man deed toch zijn best om iets te gaan maken van zijn leven...
volbloed6 schreef:inderdaad vind het erg sneu.. man deed toch zijn best om iets te gaan maken van zijn leven...
Silvaantje schreef:volbloed6 schreef:inderdaad vind het erg sneu.. man deed toch zijn best om iets te gaan maken van zijn leven...
belachelijk, zal ff lekker worden dat iedereen opeens medelijden krijgt met allemaal illegalen hier in nederland.. :S
die vent had gewoon niet in dat vliegtuig moeten gaan zitten zeg..
sneu dat 't poedersuiker gaat in z'n eigen land maar ja, uh als wij iedereen moeten gaan helpen..
bovendien neem ik aan dat die vent niet zo dom was dat hij niet begrijpt dat hij naar beneden ging storten zodra die wielen gingen uitklappen..
protonja schreef:voor diegenen die wat dit oh zo erg vinden van die vluchteling zou ik zeggen ,ga fijn dat land opzoeken en probeer die mensen te helpen. hier in dit topic zijn de meningen namelijk verschild en het heeft geen zin om hierover te blijven doorgaan.
protonja schreef:voor diegenen die wat dit oh zo erg vinden van die vluchteling zou ik zeggen ,ga fijn dat land opzoeken en probeer die mensen te helpen. hier in dit topic zijn de meningen namelijk verschild en het heeft geen zin om hierover te blijven doorgaan.
Silvaantje schreef:volbloed6 schreef:inderdaad vind het erg sneu.. man deed toch zijn best om iets te gaan maken van zijn leven...
belachelijk, zal ff lekker worden dat iedereen opeens medelijden krijgt met allemaal illegalen hier in nederland.. :S
die vent had gewoon niet in dat vliegtuig moeten gaan zitten zeg..
sneu dat 't poedersuiker gaat in z'n eigen land maar ja, uh als wij iedereen moeten gaan helpen..
bovendien neem ik aan dat die vent niet zo dom was dat hij niet begrijpt dat hij naar beneden ging storten zodra die wielen gingen uitklappen..
Jolandaa_ schreef:mijn eerste gedachte was: hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen, maar toen ik verder las, kwam ik tot de conclusie:
Wat een bar slechte beveiliging hebben ze daar..
Whiz schreef:De meningen in dit topic zijn verschillend omdat er bokkers zijn vanuit alle klasses en intelligentie niveau's. Je ziet een duidelijk verschil tussen de bokkers die weten dat zij hun eigen leven breken en maken. En je ziet welke bokkers duidelijk de schuld altijd bij een ander leggen.