Nieuw paspoort..ik snap iets niet (Pasfoto)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne

Re: Nieuw paspoort..ik snap iets niet (Pasfoto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:21

ik vind sommige regels echt nergens op slaan,
dan vind ik het wel goed dat een hoofddoek mag, dat hoort gewoon bij het geloof van die mensen,
maar waar slaat het op dat je niet mag glicmlachen, moet je dan sacherijnig in de camera kijken ofzo.. Boos!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:09

idd jammer dat wij nu ons moeten gaan aanpassen op een techniek die nog lang niet klaar is ....
oftewel, de regels gaan telkens als de techniek were iets verder is aangepast worden

laten ze er eerst eens voor zorgen dat een techniek in orde is voor ze er de mensheid mee lastig gaan vallen

ook de lang haar regel is bullshit
een hoofddoek waarbij de oor aanzet niet zichtbaar is mag wel want de ooraanzet is bij een volledig zichtbaar gezicht logisch te bepalen
maar als je haar er in dezelfde wijze overheen valt als dat een hoofddoek doet, dan zou dat weer niet kunnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:55

Chubby schreef:
Dit zijn toch nieuwe internationale regels?

Ik heb net mijn Belgische pas verlengd maar daar zit toch echt een foto op waar ik lachend (dus met mond open) op sta en mijn oren niet zichtbaar zijn. Bovendien is de achtergrond wit, het beeld niet gecentreerd en zijn mijn schouders niet op dezelfde hoogte...
Dus internationale regels? Denk het niet Haha!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 22:11

mnmm, in turkije mag je niet! met hoofddoek op de fopto voor je paspoort
dus internationaal nee
dit is gewoon een slappe banketstaaf regel van ons eigen slappe banketstaaf regerinkje

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 09:03

Chubby schreef:
Pam, heel leuk dat gemeenten vaak toch soepeler zijn dan wordt gedacht.. Maar hoe zit dat dan als je aankomt in de USA en je pasfoto blijkt toch niet voldoende? Dit zijn toch nieuwe internationale regels?

Volgens mij is hier niet over nagedacht. Ben rondgaan vragen maar mn collega's wisten het antwoord niet en mijn vader zei dat je werd doorverwezen naar de ambassade in dat geval.
Maar in zo'n geval mag je toch echt wel álle gemaakte kosten op de gemeente verhalen Clown

Nee, zal nog eens rondgaan neuzen op t werk, kijken of iemand beter is ingelicht.

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 00:05

Haha! ik ga gewoon super boos kijken Tong uitsteken n met mijn flaporen word het helemaal een monserijk geheel.En wat die hoofdoek betreft ik word op het moment een beetje ziek van al dat cultuur gezeik kunnen we ons niet gewoon allemaal normaal gedragen.te veel rekening met geloven culturen is ook niet goed niet zeiken en die oren showen dus !