fourth schreef:Citaat:Fourth:Ik ben tegen dierproeven en heb ook al gezegd dat het niet op dieren getest hoef te worden want ze kunnen ook naar mensen die roken kijken wat er wel en niet met ze gebeurd,ik zou me eigen daar best voor open stellen.
Dus ga niet zeggen dat ik de voorkeur geef aan deze marteling omdat ik rook.
Ik noem het wel een voorkeur geven aan. Je weet nu wat er met die beesten gebeurd omdat jij ergens aan verslaafd bent, als je het erg genoeg zou vinden zou je wel overwegen om er voor te stoppen.
En als ik zou stoppen? Dan zijn er nog miljoenen anderen die door blijven roken?
Wat ik bedoel te zeggen:
Met stoppen met roken bereik je niks omdat er nog zoveel miljoenen mensen zijn op de wereld die door roken dus omdat ik,1 iemand, zou stoppen help ik dan?
Zo als ik al had aangegeven vind ik deze testen echt gruwelijk en zoals ik ookal had aangegeven geef ik dus de voorkeur om het niet meer op dieren te testen maar gewoon naar de rokers zelf te kijken?
Die laatste zin vind ik een beetje erg raar, wie ben jij om voor mij te zeggen wat ik er van vind?
Jij kan zeggen dat je me egoistisch vind maar omdat ik niet stop met roken omdat ik deze plaatjes heb gezien?
Zoals ik al zei , als ik zou stoppen wat bereiken we er mee, nog niks?
Verzin beter iets anders wat je ertegen kan doen dan zo aanvallend tegen rokers doen.
Zoworden voor veel nieuwe operaties dieren gebruik om daat eerst te kijken of de methodes wel werken enzo,dan ook maar allemaal liever dood dan zo'n operatie ondergaan want ja het is getert op dieren?
En dan? jij ondergaat die operatie niet maar iemand anders doet dat maar al te graag,wat schiet je er mee op? Niks..
Medicijnen: hoeveel medicijnen worden er niet getest op dieren?
Wat ik alleen wil zeggen is dat of ik nou doorga met roken of niet,het maak geen bal verschil omdat er zoveel anderen toch wel door blijven gaan,dus kom met iets anders zoals dat iedereen moet stoppen met roken want dat zal nooit lukken.
zoals ik al zei misschien is het ene idee als ze gewoon naar de mensen zelf kijken dan dit soort dingen op dieren te testen.