Noodoproepen van 11 september vrijgegeven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Moonwalker_

Re: Noodoproepen van 11 september vrijgegeven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:11

@ malie: ja ik heb die docu gezien.Die was dinsdag op Canvas bij ons.
Echt rillen van sommige beelden.Ieder gezond mens ziet in dat filmpje dat dit alles echt in kaart gezet geweest is!!
De film van micheal moore (Fahrenheit 9/11 tog? Cool ) met school gaan zien..één woord: Schokkend!!

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:50

nee micheal moore heeft ook die van loose change gemaakt. Alex Jones heeft Matial low gemaakt enzo.
Als je zijn naam intypt bij google krijg je zijn site ook wel. Die docu's zijn nog beter als die van micheal.
In die docu's zie je ook dat de familie van bush en arnold voor hitler enzo zijn. Echt ernstig

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:56

Oow owkey wist niet dat micheal moore ook loose change had gemaakt.
Er zijn al zoveel docu's uit van 9/11 ondertussen...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:00

wow heftig....die gesprekken dat die nu pas vrijgegeve worden

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:08

maar ik geloof ook niks van die flight 93. Want in die docu's zie je ook dat het hele vliegtuig niet meer te vinden is, en omstanders zeggen ook dat het vliegtuig niet op een personenvliegtuig maar meer militair ofzo iets....agh ik geloof toch niks meer van al die aanslagen. Volgens mij zijn de eenige terroristen BUSH en andere hoge pieten

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:24

@ buster4ever:tuurlijk zijn deze nu pas vrijgegeven...De FBI moest er wss eerst nog wat aan veranderen questie van het verhaal geloofwaardig te maken...

@Malie: er zou een kruisraket ingevlogen zijn ja..Als je de beelden goed beziet is het bijna onmogelijk dat dit van ene vliegtuig is..Je hebt idd te weinig overblijfselen ervan...En de temperatuur was niet hoog genoeg om de beide motors te verbranden en die zijn ook foetsie...
Ik volg je verder mee op Bush!!!Die **k*l heeft alle op zijn geweten!!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:32

Wat ik trouwens wel mooi vind he: het is maar net hoe mensen dingen naar buiten brengen. Als je stellig blijft roepen dat iets gewoon zo is, dat het een feit is etc, dan gaan mensen dat ook geloven.
Ik weet dus zelf niet wat ik nou moet geloven en wat niet. Haha!

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:37

ik wist het ook niet nee, maar zins die docu's weet ik wel beter. Ik hou mijn oogkleppen niet meer op.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:38

Ik geloof Bush niet, maar ook niet alles wat er wordt gezegd over samenzweringen en complotten enzo.

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:47

wat geloof je niet dan?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:55

Ik heb niet alles gezegd, maar ik neem niks gewoon klakkeloos over. Zoals ik al zei kun je met een overtuigende mening en wat feitjes (wie controleert het tenslotte, het is dus maar net hoe je dingen presenteert, waardoor een onziniets als feit aangenomen kan worden) iemand al iets laten geloven.
Verhalen over explosies binnenin het WTC, ik weet het niet hoor. Hoeveel experts je er ook op los laat, ik zal altijd blijven twijfelen. Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat een vliegtuig die hitte afgeeft? Vooral als het ontploft.... En waarom zou het niet kunnen dat het recht naar beneden instort? Dat soort dingen....

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:08

Heftig.. Zoals bijna alle filmpjes over 9/11..
Ik weet niet meer wat ik moet geloven wat betreft de betrokkenheid van de regering,
maar ik denk dat die er zeker wel iets mee te maken moet hebben gehad..
Vooral na Loose Change word je toch wel erg aan het denken gezet..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:17

Die speculaties word ik nou echt misselijk van.. Ik heb ook de docu's gezien, maar echt overtuigd ben ik nog niet. Ook met film kun je heel veel vervormen, maar er zijn zeker wel veel onverklaarbare feiten.
Overigens krijg ik het ook echt benauwd van zulke filmpjes over 9/11 omdat het voor mij toch wel dichterbij was dan voor de meeste mensen.. Wat lijkt het nog maar kort geleden!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:12

@ loontjuh: Er zijn verscheidene experts op de aanslag van de WTC gestuurd en allen hun eerste mening was dat de torens niet konden instorten door de inslag van een vliegtuig, zelf de architect van het WTC bevestigde dit...Wrm zouden dan oppeens enkele weken later hun mening veranderen?Kom op...de hele handel klopt van geen z*k meer!!
Ik ben van mening dat de hele amerikaanse regering zich schuldig mag bevinden op de moord van vele!!!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 23:28

En hoe konden ze dat weten? Het klinkt misschien zeurderig, maar hoe weten ze nou wel of dat wel of niet kan, want er is nog nooit eerder een vliegtuig in een gebouw gevlogen.... Je kunt alleen speculeren daarover, wat er eventueel misschien mogelijk zou kunnen gebeuren dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:12

Hij doet het niet bij mij,hij wil niet afspelen..?

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:50

jezus heftig! Je hoort gewoon de laatste momenten van die vrouw. Het klinkt misschien raar hoor maar ik begin het steeds meer pas echt te beseffen wat er nou is gebeurd. Vooral dat dat filmpje van '11 september 2001' is heftig. je ziet gewoon mensen vallen.. ben er echt even helemaal stil van.

Ik denk niet dat Amerika hier achter zit. Waarom zou een land dit aandoen aan zijn volk? Zo stom is zelfs Bush niet.
Wel denk ik dat er meer achter zit. Ik hoorde laatst dat er al explosieven in het gebouw zaten.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 13:49

Dat van die explosieven wist ik helemaal niet joh. Als ik thuis ben ga ik eens een beetje googlen.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 13:54

ff aboo zit op school en kan het niet horen, dalijk thuis ff luisteren

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:15

Wow! ik wordt er helemaal stil van.
Alleen hopen dat het komende maandag niks gebeurt!
Me ouders gaan dan op vakantie naar Hongarije met 't vliegtuig Nagelbijten / Gniffelen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:05

Voor al de mensen die alle complottheoriën over het WTC en het pentagon geloven: kijk eens op www.uitzendinggemist.nl de uitzending van Zembla: Het complot van 11 september.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 12:25

Gisteren zitten kijken op Discovery, de achtergrondverhalen, de passagiers van de vliegtuigen, hun leven, waar ze op weg naartoe waren, hun nabestaanden, heel interessant. En uiteraard de beelden van de torens bij explosie en instorting. MAar het was al laat en ik moest mijn kostbare tijd daarnaast spenderen aan de vele reclamebloks dus toen heb ik het maar niet afgekeken en ben ik maar naar bed gegan.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 12:29

Na het lezen van wat artikelen e.d. ben ik weer stil... Mennn wat was het toch een enorme ramp..! Over complottheorieen ga ik geen uitspraken doen, simpel weg omdat ik het niet weet... Het ene verhaal zit wat in, het andere verhaal ook.. Kan er geen touw aan vast knopen..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 12:45

Ik weet nog precies dat ik thuis kwam en dacht dat er een film op tv was. Maar het was echt, ik heb er gewoon naast gelopen en kan nog steeds niet beseffen dat het helemaal weg is.

wreckhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 12:54

Dat er iets niet klopt is duidelijk, maar wat er dan precies niet klopt weet ik ook niet. Ik hoop dat er duidelijkheid wordt verstrekt voor de nabestaanden. Afschuwelijk, van die filmpjes gaat je haar overeind staan.