Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Schimmelig schreef:runningkawa schreef:Als ik naar de stad moet rijden daarvoor, moet ik mijn bezine en parkeer geld ook tellen
Fietsen, lopen? Dat kost niks en is gezonder

0 runningkawa schreef:Link bekeken
dichtsbijzinde afhaal punt volgens de route planner 12,1 km en daar doe ik met de auto 19 min over (n werkelijkheid langer of je moet alle verkeers lichten mee hebben0

(geintje)

) ook altijd een heleboel groente
. Ben nog maar 4 weekjes bezig en ik eet echt genoeg, lijdt geen honger... en ik ben al 3 kg afgevallen en heb nu al bijna geen last meer van mn darmen
. Waar ik wel onder lijdt is al het hakken, koken, wokken, snijden en wassen van verse groente
. Maar eigenlijk is dat pure luiheid!!!
Ik werk hele dagen en heb dan eigenlijk geen zin meer om te gaan koken. Een simpele oplossing is koken voor meerdere dagen. En ik koop mn boodschappen bij de Nettorama, daar ben ik zelfs nog goedkoper uit dan bij de Bas!!!!

Ik voel me dus ook erg goed, maar wel dik 
Een bakje fruit voor bijna 3 euro, kom op hee...
Schimmelig schreef:
(daar hebben we een paard voor dan)

Cer schreef:Dat 'dieet' volg ik al tijden maar echt helpen doet t niet helaas
Van gezond eten ga je je inderdaad veel beter voelenIk voel me dus ook erg goed, maar wel dik
Ondanks dat wij wel veel groenten eten vind ik het wel duur. Het fruit helemaalEen bakje fruit voor bijna 3 euro, kom op hee...
Wel heb ik af en toe ingevroren fruit, dat is wat goedkoper en net zo lekker in bijv. de yoghurt ofzo...
Dat groentenabonnement ga ik es wat beter bekijken