En wat gaat er gebeuren? Het is duidelijk dat hij het heeft gedaan, maar waarschijnlijk komt hij er vrolijk van af met een boete..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Desiree schreef:en daarom zullen nog vele van deze topics volgen.

3%@$^@%$# Debielen
Die mensen moeten zelf verdronken worden die inbisielen
Bah... de man die dit gedaan hebben mogen ze van mij castreren. Een hond in elkaar slaan of een hond in een zak in het kanaal dumpen is beide gewoon ziek. Die foto ook van de hond.. arm dier
. Ik kan daar echt niet bij. Wat moet der wel niet in het hoofd van die vent omgaan? Die man komt er natuurlijk fluitend vanaf met een boete, die neemt een nieuwe hond en die begint weer opnieuw.
Zo gaat het dus in Nederland...

Sommige mensen zijn zo oneerlijk tegen over dieren... Dat dit kan gebeuren, echt.. Niet normaal..
Tegen zulke mensen kan ik echt niet..

simone_1986 schreef:Het nadeel is dat er niks aan gedaan wordt ik Nederland![]()
Als er ergere straffen uitgedeeld zouden worden net als in Amerika bijvoorbeeld, dan zou het mischien minder gebeuren. Dan heb je ook nog wel van die zieke mensen maar die worden dan tenminste wel goed gestraft.
Maar ja volgens de wet in Nederland zijn dieren dingen
, nog iemand die vrijwillig wil helpen dit soort lui duidelijk te maken dat je zo niet met dieren omgaat???