pil tegen domheid in de maak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Re: pil tegen domheid in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 00:02

CCCCorine schreef:
Pytje schreef:
goed, maar ik weet nog niet wat ik ervan vind, als ze hem idd gaan gebruiken tegen domheid dan vind ik het echt de grootste onzin (wie haalt er anders het vuilins op?)
*begin beetje flauw te worden, sorry*

Ik kan me voorstellen dat deze opmerking niet op iedereen grappig overkomt. Toch heeft pytje hier een goed punt. Als iedereen een heel hoog IQ zou hebben en aan de studie zou gaan, dan komt het niet goed met de maatschappij. Grote tekorten aan werknemers ontstaan in functies voor lager opgeleiden enz. enz.

dankje, sorry dat mensen mijn opmerking als grof beschouwden, maar dit wilde ik er mee zeggen. natuurlijk is die pil een uitkomst voor sommige mensen, omdat die door medische redenen iets afweikends hebben aan hun korte termijn geheugen. ik bedoelde het heus niet banketstaaf lig ofzo, maar dank je ccccorine om mijn standpunt te verduidelijken!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:26

blij dat je je komt excuseren...
maar denk er in het vervolg beetje aan dat zo'n dinge mensen echt kunnen kwetsen... Knipoog

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:29

Nashke schreef:
maar denk er in het vervolg beetje aan dat zo'n dinge mensen echt kunnen kwetsen... Knipoog

Alleen domme mensen worden er mee gekwetst want je kunt duidelijk lezen dat ze helemaal niemand kwetst. MAar domme mensen kunnen dat er niet uithalen, die zijn te fanatiek met het opsteken van hun wijsvingertje.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:39

Desiree schreef:
Nashke schreef:

Alleen domme mensen worden er mee gekwetst want je kunt duidelijk lezen dat ze helemaal niemand kwetst. MAar domme mensen kunnen dat er niet uithalen, die zijn te fanatiek met het opsteken van hun wijsvingertje.

Waar ben je nou mee bezig? Medebokkers constant dom noemen?
Daar gaat de discussie niet om meid, de enige die nu met het wijsvingertje blijven wijzen ben je zelf.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 14:40

Ik verwijt mensen dat ze niet eerst goed nadenken voordat ze boos worden op iemand. Ze staan te snel klaar om boos te worden en het is niet eens terecht.
Niet nadenken, dat is pas dom zijn. Want als je verstand hebt, wordt je veronderstelt het ook te gebruiken. En dat niet doen is gewoon dom.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:08

Goed, het standpunt is nu duidelijker omschreven. Kunnen we nu weer verder gaan met de discussie waar hij mee begonnen was?

Over de pil tegen domheid, en niet over welke mensen hier hem wel of niet zouden moeten gaan gebruiken.....

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:09

Ik weet er nog wel een paar Haha! Haha! Haha! Haha!

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:12

Blond Waar kan ik die pil bestellen? Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:18

Mijn broer wil hem iig niet. Het bevalt hem prima als vrachtwagenchauffeur op een vuilniswagen. Gelukkig kan hij de route's nog prima onthouden.

Als zo'n pil uitkomst zou bieden tegen de gevolgen van Alzheimer ed. juich ik het alleen maar toe.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:26

@desiree: OMG meisje, waar hou je je mee bezig? Ga wat meer "fietsen" raak je niet zo gefrustreert..
Ik zal verder niet meer offtopic reageren...

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:58

Als die pil op de markt komt sla ik hem gelijk in! Haha! Ideaal!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:41

Nashke schreef:
@desiree: OMG meisje, waar hou je je mee bezig? Ga wat meer "fietsen" raak je niet zo gefrustreert..
Ik zal verder niet meer offtopic reageren...

Meidje, je bent zelf gefrustreerd. Jij bent toch boos?

Ik vind het overigens wel een handige pil hoor, als hij inderdaad het geheugen verbetert en ook de concentratie.

Neem bijvoorbeeld mensen met ADHD. Zij hebben ook een verminderd concentratievermogen. Deze pil zou hen ook kunnen helpen.