Trieste uitspraken Jody Bernal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whiz

Re: Trieste uitspraken Jody Bernal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:09

Cer schreef:
Pedo?? Wat een termen zeg... hij is 24, dat kind was 17... Hoeveel van dat soort relaties zijn er niet?? Hypocriet stelletje weer hier hoor...

Hij heeft zn excuses ondertussen alweer aangeboden (te lezen op fok.nl)..

Iedereen relaxxxxxx.... Tong uitsteken

Hypocriet?? Hoezo???? Leg dan even uit wat je er hypocriet aan vind? Dat jou principes anders zijn dan de ander maakt de ander nog geen hypocriet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:27

Dat het niet raar is om als 24 jarige iets te doen met een 17 jarige, dat er zat van dat soor relaties bestaan.... Maar dat hier moord en brand gegild wordt...

Als 17jarige ben je geen kleuter meer hoor...

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:42

Cer schreef:
Dat het niet raar is om als 24 jarige iets te doen met een 17 jarige, dat er zat van dat soor relaties bestaan.... Maar dat hier moord en brand gegild wordt...

Dat jij dat vind wil nog niet zeggen dat andere mensen dat moeten vinden. En dat er zat van die relaties zijn maakt het dan nog niet per definitie goed!!! Dat jij er geen problemen mee hebt wil nog niet zeggen dat anderen er misschien wel raar tegen aankijken. Persoonlijk zou ik ook niet met een 17e jarige gaan. Ik keur het niet direct af.. maar echt ''normaal'' vind ik het niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:43

Ik zou me er inderdaad ook erg druk om maken, wat Jody Bernal zegt ja Ja

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:46

Cer schreef:
Ik zou me er inderdaad ook erg druk om maken, wat Jody Bernal zegt ja Ja

Het zou me een worst zijn wat jody bernal zegt... (lees mijn eerst post in dit topic er maar op na)
Het ging me meer om wat jij zei.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:55

Wat zeg ik dan? Dat het regelmatig voorkomt dat er leeftijdsverschillen zijn in een relatie, laat staan tijdens een zgn 'one night stand'?
En dat je als 17jarige geen kleuter bent? Dus dat ik de term 'pedo' een beetje overdreven vindt?

ja, is ook erg idd... ik zal het niet meer zeggen hoor Ja

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:01

Ik ben het wat dat betreft wel met Cer eens. Dat we ons druk gaan lopen maken om die leeftijden is idd een beetje hypocriet aangezien dat over het algemeen wel geaccepteerd wordt in relaties.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:06

Spetterlover schreef:
Ik ben het wat dat betreft wel met Cer eens. Dat we ons druk gaan lopen maken om die leeftijden is idd een beetje hypocriet aangezien dat over het algemeen wel geaccepteerd wordt in relaties.

Neeh jij accepteerd het.

Niet iedereen doet dat.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:09

M'n vriend roept dat ook wel eens, m'n (pleeg)zusje was helemaal verliefd op hem, en die is 3,5 dus zodoende Haha!

Maargoed het is niet slim om dat te doen, en ook niet om te roepen dat je 3 meisjes mee naar huis neemt waarvan een minderjarige. Maar aan de andere kant, ze kiest er zelf voor, en is 17, wie weet wat ze normaal uitspookt en daar doet ook niemand wat tegen!

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:14

Yessy schreef:
M'n vriend roept dat ook wel eens, m'n (pleeg)zusje was helemaal verliefd op hem, en die is 3,5 dus zodoende Haha!

Maargoed het is niet slim om dat te doen, en ook niet om te roepen dat je 3 meisjes mee naar huis neemt waarvan een minderjarige. Maar aan de andere kant, ze kiest er zelf voor, en is 17, wie weet wat ze normaal uitspookt en daar doet ook niemand wat tegen!

hier ben ik het mee eens!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:17

miekske schreef:
Hij bedoelde het niet zo!

jody fan?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:19

Whiz schreef:
Spetterlover schreef:

Neeh jij accepteerd het.

Niet iedereen doet dat.

Ik zeg ook over het algemeen, ik heb het niet tegen jou persoonlijk.

Tuurlijk is het niet slim van hem om het te zeggen gezien zijn 'bekendheid', maar wat zeggen mannen allemaal tegen elkaar in de kroeg? Ik wil niet zeggen dat ik dat normaal vind ofzo, want dat laat ook maar weer zien hoeveel ze respect ze voor meisjes/vrouwen hebben, maar ik snap de ophef die er over gemaakt wordt gewoon niet zo, alleen omdat Jody Bernal een bekend persoon is.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:34

Wat een triest puberaal figuur en wat een mutsen dat ze met hem mee gaan. Als het al waar is, zulke jochies zijn ook prima in staat om een mooi verhaal op te hangen om stoer te lijken. En een beetje dom van m dat ie zulke dingen op de radio zegt, maar eerlijk gezegd had ik al niet zo'n hele hoge dunk van zijn intellectuele prestaties.

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:36

Citaat:

Ik zeg ook over het algemeen, ik heb het niet tegen jou persoonlijk.

Tuurlijk is het niet slim van hem om het te zeggen gezien zijn 'bekendheid', maar wat zeggen mannen allemaal tegen elkaar in de kroeg? Ik wil niet zeggen dat ik dat normaal vind ofzo, want dat laat ook maar weer zien hoeveel ze respect ze voor meisjes/vrouwen hebben, maar ik snap de ophef die er over gemaakt wordt gewoon niet zo, alleen omdat Jody Bernal een bekend persoon is.

mee eens!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:42

Cer schreef:

Mij ging het in elk geval er niet om dat hij grietjes van 17 meeneemt, maar om de uitspraak zelf.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:48

Urielle schreef:
Mij ging het in elk geval er niet om dat hij grietjes van 17 meeneemt, maar om de uitspraak zelf.

Kan ik me wel in vinden, de uitspraak zelf vind ik ook gewoon niet netjes, maar hoe vaak hoor je dat soort dingen als je in de kroeg zit..

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:53

ga mee met Joel en Elena, beetje hypocriet hier hoor.. grove zwarte humor vind ik zelf altijd wel lachen, hoe politiek incorrecter, hoe beter... dat wil niet zeggen dat ik dat meen of het in de praktijk wens te brengen Knipoog Alsof wij hier allemaal zo braaf zijn en een relatie tussen een 17 - en 24 jarige... ik heb wel extremere dingen gezien hoor Nagelbijten / Gniffelen

Blijft natuurlijk dat die Jody een sukkel eersteklas is met het iq van een doormiddengebroken stokbrood.. en het is niet handig om als ooit-een-klein-beetje-BNer dit soort uitspraken op de radio te doen.. maar ik kreeg uit de sfeer van het gesprek toch een beetje het gevoel dat hij aan het flauwekullen was hoor, zou graag het begin en einde van het gesprek ook willen horen, nu val je er zo midden in..

Maar ach, het is Jody Bernal, boeiend.. tis echt komkommertijd Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:54

Dan denk ik ook 'die is niet wijzer...' Rolleyes net als bij Jody, tenzij het een kennis van me is; want die komt niet zomaar weg met zo'n uitspraak Haha!

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:54

rommie schreef:
Karl66 schreef:
Da's dus echt niveau puber

Precies waar hij bij wil horen toch... Je moet je een beetje aanpassen aan de leeftijdsgroep waarbij je in de smaak wilt vallen Misselijk

miekske schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Niet? Waar haal jij die wijsheid vandaan? En als hij het niet zo bedoelt, waarom zegt hij het dan op zo'n manier dat er geen twijfel over mogelijk is dat hij het wel zo bedoelt?

Hij heeft zelf zijn exuses aangeboden.. en het helemaal uitgelegt waarom hij het zei...

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:58

Karl66 schreef:
miekske schreef:

Dan is hij gewoon dom dat hij het op de radio roept. Zo moeilijk is het toch niet om te verzinnen dat mensen het horen en er op reageren?

Navidad, luister even naar de het fragment van de link, dat is hij zelf en als je een BN-er bent is het op z'n minst niet slim om dit soort opmerkingen op de radio te maken.

Als jij iets op hebt, zeg je toch ook wel eens rare dingen..

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:59

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:59

darkmoona schreef:
miekske schreef:

jody fan?

nee toevallig niet..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:00

Ik vraag me af hoeveel mensen er helder zijn als je ze midden in de nacht belt terwijl ze strontlazerus zijn... Haha!
Bn-er zijn is echt niet leuk, want alles moet maar kunnen en je moet je altijd voorbeeldig gedragen....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:02

Was hij niet ambassadeur van de kinderrechten ofzo? Nagelbijten / Gniffelen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:04

kjoetie schreef:
Nagelbijten / Gniffelen

Blijft natuurlijk dat die Jody een sukkel eersteklas is met het iq van een doormiddengebroken stokbrood..
....
Maar ach, het is Jody Bernal, boeiend.. tis echt komkommertijd Haha!

Hahahaha Nagelbijten / Gniffelen