timokyana schreef:Als ik het goed begrijp zijn jullie voor dierproeven maar waar ligt bij jullie de grens?wat verstaan jullie onder het wel goed zijn voor dieren?[...]
Ik verheug me erop te horen van waar jullie overtuigingskracht dat het allemaal goed verloopt hier in nl?Ben zeer benieuwd waar jullie dit op gebaseerd hebben?
Even voor de duidelijkheid: ik ben vooral neutraal. Ik vind dierproeven in principe acceptabel als het gaat om belangrijk onderzoek ivm gezondheid en medicijnen. Ik ben geen voorstander van dierenleed.
Verder ben ik zelf vooral erg onwetend op dit gebied. Ik weet niet wat de procedures zijn, ik weet niet hoe de dieren behandeld worden en ik weet niet in hoeverre die proeven noodzakelijk zijn of niet. Omdat ik vreselijk weinig kennis heb op dit gebied, vind ik het niet makkelijk om hier iets zinnigs over te zeggen.
Juist daarom vraag ik me af hoe anderen deze informatie wel gevonden hebben, en waar ze hun mening op gebaseerd hebben. Dat is niet bedoeld als aanval op iemands mening, maar als neutrale vraag.