Vanessa24 schreef:Ier_ schreef:Tjee, zijn kind moet is gepakt worden door een pedofiel, kijken of ie dan nog hetzelfde zegt.
Vind het absurd dat een rechter zoiets toestaat, damn zeg. Waar gaat dat toch heen met deze maatschappij..
Jij snapt dus blijkbaar niet dat een rechter nooit een eigen rechter mag spelen. Hij heeft gehandeld zoals de wet zegt dat hij moet handelen.
De rechter in deze kwestie kan je never nooit niet de schuld geven van het feit dat de pedofile zooitje een eigen partij mag oprichten. Dit is nou eenmaal democratie!
Amen.
Ik denk dat de meeste mensen inclusief mezelf deze partij liever niet zouden zien ontstaan, maar
we leven nou eenmaal in een land waarin iedereen het recht heeft een partij op te richten.
De centrumpartij was ook niet mijn ding, maar mijns inziens toch een stuk gevaarlijker dan deze partij.
Laten we vooral ook niet vergeten dat pedofilie een afwijking is waar de meeste pedofielen zelf ook helemaal niet blij mee zijn. Ik denk wel dat we nog verbaasd zouden staan hoeveel mensen hier wel op zullen stemmen, maar het kunnen nooit aantallen zijn waar we ons zorgen over hoeven te gaan maken.
En reken er maar op dat als er iemand van deze partij iets doet dat tegen de wet is ze er direct bovenop zullen springen.