Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janinetjjj schreef:Die nadruk 'Friesland' bevalt me voor geen meter..
Alsof dat ergens anders niet gebeurd..
Ik vind het echt laag bij de grond
Yakk
Santos_ schreef:
Friezen zijn gewoon sletten.
Yvonnelind schreef:Santos_ schreef:
Sorry hoor; maar waar slaat dit nu weer op??
Als je niks zinnigs te melden heb kun je je beter stil houden.
Mafkees.
_Marjolein_ schreef:Hahaha moest wel even lachen toen gelijk Friesland erbij stond
Leuk zeg, zo wordt ons landje ook nog eens beroemd
En hoe!
Nee maar dit gebeurd overal wel, toevallig kwam uit het onderzoek dat in Friesland het meeste voorkomt. Ach ja zolang ik van mezelf weet dat ik er niet bij hoor, ga ik me er niet druk om maken!
Mandybrandt schreef:Sorry( zal nu wel half friesland over me heen krijgen) ik kan me daar ontzettend aan irriteren dat friezen net doen of friesland een ander land is dan nederland!
Citaat:Bij mij in de klas zaten op een gegeven moment ook twee friezen en het merendeel vond het ronduit associaal als die twee op sommige momenten opeens met zijn tween fries tegen elkaar begonnen te praten. Ik moet zelf zeggen dat ik mij daar opzich niet zo druk over kon maken. . maar ik begrijp het wel, als de rest het niet mag horen praten ze ineens weer fries weetjewel
Citaat:maar sorry ga beetje erg offtopic geloof ik!
janinetjjj schreef:Die nadruk 'Friesland' bevalt me voor geen meter..
Alsof dat ergens anders niet gebeurd..
Ik vind het echt laag bij de grond
Yakk
Mandybrandt schreef:Sorry( zal nu wel half friesland over me heen krijgen) ik kan me daar ontzettend aan irriteren dat friezen net doen of friesland een ander land is dan nederland!
Bij mij in de klas zaten op een gegeven moment ook twee friezen en het merendeel vond het ronduit associaal als die twee op sommige momenten opeens met zijn tween fries tegen elkaar begonnen te praten. Ik moet zelf zeggen dat ik mij daar opzich niet zo druk over kon maken. . maar ik begrijp het wel, als de rest het niet mag horen praten ze ineens weer fries weetjewel
maar sorry ga beetje erg offtopic geloof ik!
Santos_ schreef: