Politie vraagt om leuk ondergoed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Politie vraagt om leuk ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:11

joel schreef:
ik denk dat jullie mijn laatste post nog maar eens moeten lezen, lekker de ander de schuld geven omdat ze "kunnen" kijken naar wat jullie aantrekken, je keist toch zelf wat je aantrekt, heb je niet graag dat ze je ondergoed zien..

Ik geef niemand de schuld, waardan ook van. En de kans dat je mij stomdronken in minirokje in de goot ziet liggen zijn... eh... niet zo heel groot zeg maar Knipoog Maar ik ben ook niet de doelgroep...

Maar dit:

mememe schreef:
ik dacht dat ze het echt bedoelden Bloos

... is alweer een voorbeeld dat niet iedereen doorziet hoe het bedoeld is. Dat is toch wel een bezwaar denk ik.

@joel: Daarbij wil ik opmerken dat ik de toon van je bericht niet zo vriendelijk vind, terwijl hier verder toch een normale discussie gevoerd wordt.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:13

ik vind het maar vaag...

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:36

mijn eccuses Faye, maar begon me lichtelijk te ergeren aan het feit dat ze niet verder doordachten dan enkel "mannen, kijken en ondergoed" hierdoor halen veel te veel vrouwen alle mannen over 1 dezelfde kam, en dat is niet echt prettig voor de 75% van de mannen die niet pervers aangelegen zijn Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:30

Shadow0 schreef:
Misschien snappen ze het wel, maar vinden ze het gewoon niet leuk, of niet juist. Pling
Kan toch? Ik ga hierin met Faye mee, ik vind het smakeloos en niet de manier om aandacht voor dit soort problemen te vragen. En echt, ik snap de bedoeling wel.

zoals er in het stukje ook bij staat is er -zonder resultaat- al op andere maniere campagne gevoerd over ditzelfde onderwerp
vandaar dat ze het nu over een compleet andere boeg hebben gegooid, en nu is er iig aandacht voor de campagne
of het de juiste aandacht is dat is nog maar de vraag Knipoog maar er is tenminste aandacht voor!

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:52

Ik heb het anders gelezen. Verward
Waar ik het las raadden ze de meisjes aan zich 'down-under' scheren, zodat het er netjes uitzag en geen strings te dragen maar gewoon net ondergoed.
Kan het me best voorstellen, want veel engelse meisjes lopen er meestal wel als sletjes bij, en zijn idd vaak dronken,

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:14

faye schreef:
ik begrijp dat de campagne op meiden gericht is met de nadruk op ondergoed. Het is duidelijk dat dit tegenwoordig de norm is in de maatschappij. Gek he dat er zoveel zedendelicten gepleegd worden.
kijk eens verder dan je neus lang is!

schandalige opmerking!! Dus omdat ik s nachts naar huis liep in mn spijkerbroek&jas en aangerand werd was dat mn eigen schuld? Had ik maar niet over straat moeten lopen?
Ookal loopt iemand naakt over straat, niemand heeft het recht je te mogen aanraken!

Ik vind deze campagne wel wat hebben. iig duidelijk gericht op een bepaalde doelgroep Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:59

Misschien moet je het hele topic eens doorlezen en dan ook direct beter lezen Ja

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:00

Ik denk dat je de opmerking van Faye verkeerd interpreteert. Het gaat er juist om dat het NIET de schuld is van het slachtoffer maar van de media en dit soort campagnes waardoor de maatschappij nog verder 'verseksualiseert' en dat op die manier iedereen het nog voor normaal gaat aanzien dat er aandacht aan wordt gegeven of je in je paardrijbroek, je jeans, je rokje of in je blote kont over straat gaat. Het zou geen verschil moeten maken, daar gaat het juist om.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:51

Ik denk dat die britse meiden gewoon ronduit ho.rig zijn. DAt zie je in die vakantieprogramma's ook altijd. Echt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:00

idd das wel zo desiree! ook als je in spanje op vakantie bent haal je de britse sletjes er zo uit!
veel te weinig kleren aan en veel te veel zuipen!!
en geloof me, korte rokjes, strakke truitjes en aardig wat drinken hou ik best van *LOL* maar je zal mij nooit laveloos op de grond zien liggen of kruipend terug naar het hotel zien gaan...
en ik geloof best dat als ze in Salou en Calella zo zijn, dat ze thuis in Engeland ook zo zijn!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:37

Misschien houden ze zich in als ze thuis zijn. Ik durfde ook wel meer in Spanje en Griekenland dan thuis. MAar niemand trof mij ooit ergens laveloos aan, en ik kleedde me wel mooi en sensueel (toen ging dat nog....) maar niet h**rig. Dat is immers nergens voor nodig.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:08

ik ga in deze discussie met Joel mee. Andere campagnes hielpen niet, en vrouwen neergezet als lustobject? Dat doen die grieten zelf wel hoor, daar hebben ze de politie niet voor nodig, Nagelbijten / Gniffelen

Engelse vrouwen zijn gewoon echt berucht, als zijnde niet mooi maar wel ontzettend ordinair... dus ik kan me voorstellen dat je ze met een dergelijke campagne wel op hun eigen niveau pakt, aangezien de rest allemaal niet werkt.. er wordt dan iig over gepraat (positief en negatief) en dat is dan toch ook weer wat. Ga maar eens stappen in engeland, vooral buiten de grote steden.. er is verder geen zak te doen buiten zuipen, dus die grieten eindigen inderdaad met grote regelmaat lallend in de goot, dat is gewoon bijna cool daaro..iig kijkt niemand er van op. Dat an sich is idd triest, vandaar dat ik vind dat er best wat geoorloofd is in een dergelijke campagne. Het is echt een probleem.
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 16-07-06 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:11

Ik heb het niet zo op de britse humor, is mij te sarcastisch. Kan me niet voorstellen dat de Engelse dames zoveel minder sophisticated zijn als hier in Nederland...

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:14

het ligt er ook helemaal aan waar je bent hoor, en in welke kringen je verkeert. highlife in londen of troosteloos arbeidersstadje aan de kust zonder veel vertier buiten de kroegen.. maar britse vrouwen hebben er toch regelmatig voor gezorgd dat ik me een heeeel keurig meisje voelde ( en nou was ik als puber naar nederlandse maatstaven al behoorlijk shocking) Nagelbijten / Gniffelen

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:14

engelse meiden zijn gewoon goor als ze uitgaan.. heel eenvoudig gezegd Lachen 75% van de engelse meiden zijn hebben overgewicht, en dan ga ik niet spreken over een klein rolletje net boven je onderbroek he... de meeste zijn ook zowat gekleed alsof ze naar een sm-party gaan, beginde u al een beetje voor te stellen ? Haha!

uiteraard zitten er wel "normale" dames bij maar die zullen deze actie niet nodig hebben Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:19

kjoetie schreef:
het ligt er ook helemaal aan waar je bent hoor, en in welke kringen je verkeert. highlife in londen of troosteloos arbeidersstadje aan de kust zonder veel vertier buiten de kroegen.. maar britse vrouwen hebben er toch regelmatig voor gezorgd dat ik me een heeeel keurig meisje voelde ( en nou was ik als puber naar nederlandse maatstaven al behoorlijk shocking) Nagelbijten / Gniffelen

hier hetzelfde!!! thuis was ik aardig berucht en niet om mn nette gedrag & brave uitgaansleven Schijnheilig maar ik leek haast wel preuts&netjes vergeleken met die britse meiden op vakantie Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:26

ja echt erg he..mijn vriend vond dat ook de afknapper van de eeuw.. *zegtie met zo'n vies gezicht* "ik kijk best graag naar vrouwen die door andere vrouwen al snel ordinair gevonden worden (ik vraag me nu ik het opschrijf voor het eerst pas af wat dat impliceert over mij *LOL* ) maar die britse vrouwen hebben een league of their own" Nagelbijten / Gniffelen

ik moet ook zeggen dat ik na mijn 17e ofzo nooit meer de behoefte heb gehad om met een veredelde riem als rokje over straat te gaan, volgens mij is dat meestal gewoon even een fase waar (de meeste ) meiden overheen groeien, maar dat geldt kennelijk niet voor onze britse zusters.. vraag me af hoe dat komt eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:48

Laten we hopen dat dit niet serieus wordt genomen, en dat het snel door de code commissie af wordt geschaft, dat er hier nog zendtijd aan wordt besteed.
Als dat wel zo is vraag ik me af waar we mee bezig zijn, teveel drank is je om je rot voor te schamen, dat gaan we niet bekronen met een mooi broekje en geschoren poten.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 11:09

volgens mij heb je het niet helemaal begrepen chiqa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:59

kjoetie schreef:

Jawel hoor Vork Heel goed zelfs.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 20:43

Chiqa schreef:
Als dat wel zo is vraag ik me af waar we mee bezig zijn, teveel drank is je om je rot voor te schamen, dat gaan we niet bekronen met een mooi broekje en geschoren poten.

waar zouden jullie dames het hardst voor schamen Lachen
a: stom dronken zijn
b: dat ze je broekje zien.

tip, als je voor a kiest heb je b er gratis bij wellicht Duivel

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:58

denken jullie noou echt dat het doel van deze actie is dat de politie wil dat meisjes leuk ondergoed dragen zodat iedereen dit kan zien?

of dat de meisjes zich schamen bij de gedachte dat de laveloos op straat liggen en iedereen alles kan zien van ze???

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:39

Ik vind het wel een goed idee, als de rest niet werkt, waarom dan niet zoiets proberen? Alleen hopen dat ze niet al zoveel gedronken hebben dat hun hersenen zijn aangetast en ze de hint niet meer snappen..

Touwladder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:58

Lekker lustopwekkend zo een dronkenmokkel van de grond oprapen...is toch gewoon een ludieke actie...

Als het lustopwekkend was dan vroegenze wel of de meisjes geen ondergoed wilde dragen... Koe

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:11

Chiqa schreef:
kjoetie schreef:

Jawel hoor Vork Heel goed zelfs.

het hele punt van die campagne is ludiek, je snapt toch ook wel dat dat niet letterlijk zo bedoeld wordt? daarom vind ik je reactie een beetje vreemd...