MarijkeVanVl schreef:Ze snijden de schaamlippen van die meisjes eraf zonder verdoving en soms zelfs met een bot mes. Ik heb eens een artikel gelezen van zo'n vrouw die dat had meegemaakt. Echt verschrikkelijk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijkeVanVl schreef:Ze snijden de schaamlippen van die meisjes eraf zonder verdoving en soms zelfs met een bot mes. Ik heb eens een artikel gelezen van zo'n vrouw die dat had meegemaakt. Echt verschrikkelijk...
rommie schreef:JETSKeTjee schreef:Rommie ik had al gezegd dat ik het verkeerd heb gelezen!
Ja sorry ik las het, toen ik mijn post typte nog niet, jullie reageerden in de tussentijd
JETSKeTjee schreef:maar weet iemand waar Kameroen eigelijk ligt??
Cer schreef:Zoek t even op zeg....
So0p_ schreef:iel...
dat doe je toch niet..
Kana schreef:So0p_ schreef:iel...
dat doe je toch niet..
Zulke reacties KAN ik gewoon niet begrijpen.
Ben je echt zo dom of lijkt het maar zo?
Kana schreef:En daarbij is de cultuur in Afrika NIET te vergelijken met onze cultuur.
Lekker hypocriet om vanuit onze normen en waarden uit te gaan en hun dan af te schuifen als 'gestoord'
MRmichiel schreef:
nee, ze is nog maar 13 jaar. dat had jij ook in haar profiel kunnen zien voordat je zulk soort dingen zegt
MRmichiel schreef:JETSKeTjee schreef:maar weet iemand waar Kameroen eigelijk ligt??Cer schreef:Zoek t even op zeg....
dacht ik ook, maar toch
in afrika, beetje beter opletten op school
Juulja schreef:heb ik ook gelezen, maar wat denk je van vrouwenbesnijdenis??