Bas232 schreef:Dat is het nu juist.
De enige reden die ze had om te liegen was om Nederland binnen te komen en een pas te krijgen.
Verder heeft ze alles verzonnen om maar zielig te lijken.
Ze is niets meer en minder dan een economische leugenaar die nooit asiel had mogen krijgen.
Verdonk heeft dit alles niet gedaan, Ayaan zelf.....
Bovendien, waarom heeft ze nog een pas nodig? Ze zit reeds lang en breed in de USA.....
Waarom al die heisa als ze toch vertrokken is?
Ik begrijp het niet.
Er zijn mensen die veel dringender zijn, maar die zijn niet van hunnie in de kamer.....
Dus dat ze is besneden zonder verdoving en dat ze is gevlucht van haar familie om niet uitgehuwlijkt te worden is niet waar? Ze deed het alleen voor haarzelf, ze is alleen maar een economisch vluchteling? Als dat zo was, als het alleen maar om het geld ging enzo had ze zich dan ook zo afgezet teggen de Islam ed? Had ze zich dan ook zo bekommert om andere mensen in dezelfde positie waarin zij had ingezeten?
Als het echt het geval was dat ze een economisch vluchteling was dan had ze waarschijnlijk wel op haar luie reed elke maand op haar uitkering zitten wachten
Ik vind het zeker wel belangrijk om er over te praten omdat ik geen minister wil die om de twee dagen van mening verwisselt. En die mensen na zoveel jaar hun paspoort afpakt. Nu heb je er wel gelijk in dat dit juist weer over een bekend persoon moet gaan en niet over een willekeurig iemand.
Daarnaast heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Citaat:
Ik heb geen vertrouwen meer in de ministers. Ze doen alles voor stemmen
Dat zal ook altijd zo blijven maar hopelijk wel met hun eigen standpunt.