Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Nou Desiree, ik denk dat niemand daar voorstander van is
Iemand die mij iets kan ophelderen? Ik heb geen eigen huis en me er nooit zo in verdiept, maar hoe kan het eigenlijk dat huizen inmiddels meer dan 2 keer zoveel waard zijn, dan voor de euro ingevoerd werd?
Cer schreef:Maar dan nog hebben we brood op de plank dus niks te klagen! Hoe dat strakjes gaat als de ZF premie weer omhoog gaat weet ik nog niet trouwens...
lies schreef:Is dat echt zo dingetje? Dan zouden we toch allemaal aan de grond moeten zitten, aangezien ons loon niet 2 keer zoveel is (nog niet eens 1,2 keer zoveel, denk ik?).
lies schreef:Is dat echt zo dingetje? Dan zouden we toch allemaal aan de grond moeten zitten, aangezien ons loon niet 2 keer zoveel is (nog niet eens 1,2 keer zoveel, denk ik?).
lies schreef:Nou Desiree, ik denk dat niemand daar voorstander van is
Iemand die mij iets kan ophelderen? Ik heb geen eigen huis en me er nooit zo in verdiept, maar hoe kan het eigenlijk dat huizen inmiddels meer dan 2 keer zoveel waard zijn, dan voor de euro ingevoerd werd?
faye schreef:lies schreef:Nou Desiree, ik denk dat niemand daar voorstander van is
Waarom is het brood twee keer zo duur, of een fles cola? Geen idee, als mijn salaris nou ook verdubbeld was
lies schreef:Ik vind overigens de afschaffing van de hypotheekrente niet oké, alleen in het geval van huizen boven de 3 of 4 ton (regiogebonden) ofzo lijkt het me niet verkeerd.
Ylana schreef:[
De mensen met een huis van 3 ton of meer zullen zich waarschijnlijk ook wel meer uit hun naad werken denk je niet?
[/quote]
Ylana schreef:lies schreef:Ik vind overigens de afschaffing van de hypotheekrente niet oké, alleen in het geval van huizen boven de 3 of 4 ton (regiogebonden) ofzo lijkt het me niet verkeerd.
En daar ben ik het nou weer niet mee eens.
Waarom de één wel en de ander niet?!?
Nee hoor, of alles of niets.
De mensen met een huis van 3 ton of meer zullen zich waarschijnlijk ook wel meer uit hun naad werken denk je niet?
Quellian schreef:[
Ik weet niet zo goed welke kant ik moet opdenken w.b. dit. Als ze het heel eerlijk willen aanpakken, dan gaan ze controleren op inkomsten en uitgaven, maar dat is een onmogelijke opgave. En dan nog maar te zwijgen over de inkomsten die niet worden opgegeven bij de Belasting, dat zal dan alleen maar meer worden.
[/quote]
Desiree schreef:Quellian schreef:[
Ik weet niet zo goed welke kant ik moet opdenken w.b. dit. Als ze het heel eerlijk willen aanpakken, dan gaan ze controleren op inkomsten en uitgaven, maar dat is een onmogelijke opgave. En dan nog maar te zwijgen over de inkomsten die niet worden opgegeven bij de Belasting, dat zal dan alleen maar meer worden.
[/quote]
Wat onroerend goed betreft kan het nooit gaan om zwart geld. DAT is onmogelijk. Daarnaast zul je in alle lagen van de bevolking wel een keer zwart geld aantreffen, en dat is belangrijk. DE middenstand heeft veel baat bij zwart geld. Zonder zwart geld zou er namelijk veel minder uitgegeven worden aan luxe.
Fitzroy schreef:Desiree, mensen laten zich toch niet vrijwillig geld afpakken of denk ik nu te naief?