_Marjolein_ schreef:Maar meer blote mannen mogen van mij wel hoor!![]()
Maar niet helemaal bloot. Graag met broekje nog aan. Zonder vind ik ze meteen een stuk minder mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjolein_ schreef:Maar meer blote mannen mogen van mij wel hoor!![]()
Juice schreef:zoiets hoorde je in de jaren 50 echt absoluut not.
jacimatho schreef:Ik ben absoluut voor sexuele vrijheid.....maar dan wel voor de vrije vrouw en niet voor de plaatjes en gedragingen die door allehande media worden opgelegd.
Princess_ schreef:Zoek een hobby ofso
Mereltje schreef:Heb je niks beters te doen ofzo?
_Nikki_ schreef:Gefrustreerd ofzo?
jacimatho schreef:Het is een uitermate verkeerd signaal naar de jonge meiden en jongens die dit zien.
Sexueel geweld neemt hand over hand toe omdat het blijkbaar normaal wordt gevonden dat vrouwen slechts als geil lustobject naast een stoere kerel staan. En meiden, volgens vrij recente onderzoeken, nemen dat aan omdat het toch normaal wordt gevonden.Een op de drie komt in aanraking met sexueel geweld, en 90 % doet geen aangifte.
Eetstoornissen vliegen de pan uit omdat de maatschappij slechts een beeld van de perfecte dame tolereert, en de meeste jonge meiden willen graag zo zijn zoals ze overal tegenkomen, in de bladen, op tv, in de muziek....
Respect voor vrouwen, hun identiteit en hun lichaam is ver te zoeken.Dat is een vicieuze circel die een heel verkeerde kant op gaat.
Het wordt jonge meiden niet geleerd om respect te hebben voor hun lichaam, om hun eigen identiteit te zoeken, om hun eigen sexualiteit en sensualiteit te volgen.
Het is het maatschappelijke beeld dat overheerst.
Ik ben absoluut niet preuts, maar sexualiteit en sensualiteit zijn heel anders dan de hersenspoelingen die door de media worden weergegeven.
Je kan idd wegzappen, en doen alsof het niet bestaat....maar dat is in mijn ogen struisvogelpolitiek en je er makkelijk vanaf maken. Het probleem blijft bestaan, met alle gevolgen van dien.Je hoeft niet knijpertjes fijn christelijk te zijn om tegen dit soort bloot en behandelingen van vrouwen in de media te ageren.
Ik wil de dames en heren nog weleens horen als het hun dochter is die door dit soort bagger in de maatschappij in de problemen komt
Sappos schreef:Ik snap wel dat je uitgelachen bent doordat je hier actie tegen wil voeren .
jacimatho schreef:Een op de drie komt in aanraking met sexueel geweld, en 90 % doet geen aangifte.
jacimatho schreef:Eetstoornissen vliegen de pan uit omdat de maatschappij slechts een beeld van de perfecte dame tolereert,
asia schreef:Sappos schreef:Ik snap wel dat je uitgelachen bent doordat je hier actie tegen wil voeren .
![]()
Sappos schreef:Wat vind jij te bloot? Korte tshirtjes? In bikini? Ik snap wel dat je uitgelachen bent doordat je hier actie tegen wil voeren. Ik vind het een beetje nutteloos.
.
Juice schreef:Er zitten reacties bij waar ik dus niets aan heb en waar ik ook niet op doel. Persoonlijk boeit het me niet dat er een mooi model ergens op een catwalk loopt (Ben zelf model egweest en doe zo nu en dan ook nog wel eens wat werk daarin) ook maak ik me n iet druk om een mooie vrouw in bikini of topje, t is ook maar net hoe je iets wil lezen.
Vandaar dus ook mn schaduw acount, ik ben deze opemrkingen wel gewent, het is net hoe je iets wil horen.
ik maak me zorgen om;jacimatho schreef:Een op de drie komt in aanraking met sexueel geweld, en 90 % doet geen aangifte.
enjacimatho schreef:Eetstoornissen vliegen de pan uit omdat de maatschappij slechts een beeld van de perfecte dame tolereert,
omdat ik er met mijn dagelijkse werk enorm veel mee te maken heb, en het neemt steeds meer toe.
Normen zijn aan het vervagen, en ja, daar maak ik mij persoonlijk zorgen om.
Mensen die wel willen klagen dat het zo erg is dat er veel meisjes worden lastig gevallen, en zich daarover verbazen, zijn imo. struisvogels, nog niet eens bewust maar wel onbewust.
En idd. Den Haag buigt zich daar niet voor niets over.
Bedankt voor jullie inzet, ik zal het meenemen.
Quellian schreef:Sappos schreef:
Ik snap wel dat je uitgelachen bent doordat je hier actie tegen wil voeren .
Uhm, mag iedereen een eigen mening hebben?
asia schreef:Quellian schreef:Sappos schreef:
Ik snap wel dat je uitgelachen bent doordat je hier actie tegen wil voeren .
Uhm, mag iedereen een eigen mening hebben?
Precies, en dit is de mijne op zo'n reactie.
Sappos schreef:Zolang je om 23:00 uur je tv uitzet is er niks aan de hand toch..
Princess_ schreef:Zoek een hobby ofso