Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Dan zou ik als buschauffeur zo een groepje niet meenemen..... Vraag mij af of ze als dergelijk herkenbare groep wel tot een discotheek toegelaten worden, denk in Nederland nl niet en dan staan de kranten weer bol... Dan discrimineren wij weer leuke jonge allochtonen jongeren. Jammer voor hun dat ze zo herkenbaar zijn.
tess_84 schreef:Blijkbaar zijn de 6 jongeren dus wel van Marokaanse origine, maar hebben ze de Belgische nationaliteit.
kris_ schreef:Hetgeen De Winter zegt is maar wat de rest al lang aan het doen is hoor. Op dit ogenblik is Onckelinckx in Marokko om dit voorstel, dat wettelijk zou zijn, daadwerkelijk te kunnen uitvoeren. Dit kan alleen met hukp van Marokko uiteraard. De Winter doet zich weer eens origineel voor terwijl het voorgekauwde koek is. Maar zo kennen we hem. Kritiek geven op de rest en als de rest een idee heeft dat hij kan gebruiken gaat hij het uitbazuinen als ZIJN idee....
Kyle schreef:Ik dacht dat Onckelinckx in Marokko is om te kijken hoe ze daar de opleiding voor imams in de praktijk brengen.
kris_ schreef:Bovendien zegt hun advocaat:'Het slachtoffer heeft ook geweld gebruikt'.