Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Dan zou ik als buschauffeur zo een groepje niet meenemen..... Vraag mij af of ze als dergelijk herkenbare groep wel tot een discotheek toegelaten worden, denk in Nederland nl niet en dan staan de kranten weer bol... Dan discrimineren wij weer leuke jonge allochtonen jongeren. Jammer voor hun dat ze zo herkenbaar zijn.
De daders zijn inmiddels allemaal opgepakt: 5 van hen van Belgische nationaliteit, 1 van Spaanse nationaliteit.tess_84 schreef:Blijkbaar zijn de 6 jongeren dus wel van Marokaanse origine, maar hebben ze de Belgische nationaliteit.
kris_ schreef:Hetgeen De Winter zegt is maar wat de rest al lang aan het doen is hoor. Op dit ogenblik is Onckelinckx in Marokko om dit voorstel, dat wettelijk zou zijn, daadwerkelijk te kunnen uitvoeren. Dit kan alleen met hukp van Marokko uiteraard. De Winter doet zich weer eens origineel voor terwijl het voorgekauwde koek is. Maar zo kennen we hem. Kritiek geven op de rest en als de rest een idee heeft dat hij kan gebruiken gaat hij het uitbazuinen als ZIJN idee....
En nog nóóit één zinnig woord uitgekomen, alleen maar wat de mensen graag horen.Kyle schreef:Ik dacht dat Onckelinckx in Marokko is om te kijken hoe ze daar de opleiding voor imams in de praktijk brengen.
kris_ schreef:Bovendien zegt hun advocaat:'Het slachtoffer heeft ook geweld gebruikt'.
. Wil niet zeggen dat die man gelijk heeft hoor, maar hij doet ook maar zijn werk, hij kan moeilijk van zijn eigen client zeggen dat hij het ermee eens is dat hij zo zwaar mogelijk gestraft moet worden. Ook al zou hij moreel tegen zijn, moet hij nog dingen uitzoeken die de straf lichter maken, al mag ik hopen dat de jury beslist dat dit niet echt een goede reden is. 
.
dat is volledig hun eigen keus