knap hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:Jullie studeren zeker zelf niet of wel?? Weet je wel hoeveel buitenlandse studenten er in Nederland zijn? Heel erg veel, weet je wel hoe snel daar een studentenvisum voor wordt gegeven? Heel erg snel. De Universiteiten zijn altijd opzoek naar getalenteerde studenten. Net zo als veeel Nederlandse studenten naar het buitenland gaan om daar te studeren. Soms een jaar of soms een gehele studie. En dat gaat al jaren zo.. zelfs mijn vader die uit het buitenland komt heeft in de jaren 70 aan de universiteit van Wenen en aan de Technische Universiteit in Delft gestudeerd. En mijn broertje die aan de Universiteit van Maastricht studeerd heeft vorig studie jaar het gehele jaar in het buitenland gevolgd. Het zijn niet voor niets Internationale studies.
Raiza schreef:Worden die studies ook allemaal betaald door die stichting?
Heeft dat land waar je broertje gestudeerd heeft, de studie voor hem betaald?
Vast niet.Als ik in het buitenland ga studeren zal ik (of mijn ouders) dat ook helemaal zelf moeten betalen.
Maar die troela die liegt en bedriegt, zou dan ook nog eens alles door die (nederlandse) stichting betaald krijgen.
Laat die stichting de kosten betalen van nederlandse studenten die het zelf niet trekken, in plaats van buitenlanders die hier komen studeren.
Knap dat ze het gehaald heeft, maar van mij mag ze wegblijven }>
natasja50 schreef:Het is weer ikke ikke ikke en de rest.....
Iedere Nederlander kan een studiebeurs krijgen toch?? En die studenten die het niet redden dat zijn gewoon luie (en domme)donders...
natasja50 schreef:Raiza schreef:Worden die studies ook allemaal betaald door die stichting?
Vast niet.Als ik in het buitenland ga studeren zal ik (of mijn ouders) dat ook helemaal zelf moeten betalen.
Maar die troela die liegt en bedriegt, zou dan ook nog eens alles door die (nederlandse) stichting betaald krijgen.
Laat die stichting de kosten betalen van nederlandse studenten die het zelf niet trekken, in plaats van buitenlanders die hier komen studeren.
Het is weer ikke ikke ikke en de rest.....
Iedere Nederlander kan een studiebeurs krijgen toch?? En die studenten die het niet redden dat zijn gewoon luie (en domme)donders...
Whiz schreef:@Raiza...
Ik wou net zeggen ik neem aan dat je een studiebeurs krijgt. Dus moet je niet zo bang zijn dat je tekort komt. Want mijn ouders betalen idd alles ja.. Omdat ik belachelijke lage studiebeurs krijg. Daarbij verdien ik zelf ook geld om dingen te betalen.
Taida liegt en bedriegt?? Neeh haar ouders hebben gelogen dat kun je taida niet kwalijk nemen aangezien haar ouders haar papierwerk hebben ingeleverd toen ze naar dit land toe werd gezonden.
Het is overal ter wereld zo dat mensen die hun studie niet kunnen betalen maar wel ontzettend goed kunnen leren, een gift krijgen. Netzoals wij hier een prestatiebeurs krijgen. Haal je het niet??? dan moet je terugbetalen.. heel simpel.
Bealy schreef:
natasja50 schreef:Raiza schreef:Worden die studies ook allemaal betaald door die stichting?
Het is weer ikke ikke ikke en de rest.....
sronnie schreef:Het is weer ikke ikke ikke en de rest.....
Lekker kortzichtig om meteen luie en domme donders te zeggen.
Ik kan dus mijn studie niet betalen met mijn beursje hoor.
En ja ik werk ieder weekende en doordeweeks wanneer ik dit met mijn studie haal, maar toch ben ik een luie domme donder?
sronnie schreef:Wanneer je geen verblijfsvergunning hebt mag je toch niet werken?
WildWings schreef:Bealy, er ontgaat mij echt iets.
Van het begin af aan is het verhaal geweest dat ze hier examen wilde doen, dat ze uitstel wilde om hier te mogen blijven tot na het examen.. en dat ze dan dus weer terug naar Kosovo (of ergens anders) zou gaan.
Nu heeft ze haar examen in Kosovo moeten doen en wilt ze in Nederland rechten studeren, terwijl ze altijd heeft beweerd dat ze alleen in NL wilde blijven om haar examen te doen?
slimmerik schreef:Ik ken er een die liegt en bedriegt zo erg dat jij het zelfs geloofd en die is nog wel minister!! Haar voornaam is Rita![]()
![]()
Welshcobfan schreef:Wow en ook nog haar cijfer willen verbeteren voor een beter gemiddelde? Wel erg goed van haar, maar ze wou toch alleen haar examen in NL doen??? ze wou toch wel terug?
Karl66 schreef:Geweldig voor haar dat ze haar examen gehaald heeft. Alleen snap ik haar principiële opstelling niet (die gebaseerd is op leugens), dat ze in Nederland wil gaan studeren.
Overal ter wereld kan je internationaal recht studeren, er zullen genoeg landen zijn die haar op een studentenvisum willen laten studeren. Dus waarom zou ze naar Nederland moeten komen?
Ik krijg vooral het gevoel dat ze koste wat het kost haar gelijk wil halen.
slimmerik schreef:Karl66 schreef:Geweldig voor haar dat ze haar examen gehaald heeft. Alleen snap ik haar principiële opstelling niet (die gebaseerd is op leugens), dat ze in Nederland wil gaan studeren.
Overal ter wereld kan je internationaal recht studeren, er zullen genoeg landen zijn die haar op een studentenvisum willen laten studeren. Dus waarom zou ze naar Nederland moeten komen?
Wat ze dus ook heeft (gelijk). Maar waarom niet in Nederland?? Hier heeft ze al haar kennissen en vrienden. Daar zou jij dan toch ook voor kiezen??
slimmerik schreef:Karl66 schreef:Geweldig voor haar dat ze haar examen gehaald heeft. Alleen snap ik haar principiële opstelling niet (die gebaseerd is op leugens), dat ze in Nederland wil gaan studeren.
Wat ze dus ook heeft (gelijk). Maar waarom niet in Nederland?? Hier heeft ze al haar kennissen en vrienden. Daar zou jij dan toch ook voor kiezen??
Karl66 schreef:
Nee ze heeft geen gelijk, aangezien de enige reden waarom ze hier het afgelopen jaar op school gezeten heeft gebaseerd is geweest op fraude. En gezien het feit dat ze op de ambassade examen heeft kunnen doen (wat een normale regeling is), was dat niet nodig geweest.