Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:ik zit eigenlijk ook teveel op boktmaar de vergelijking met je collega's vind ik niet opgaan:
ze hebben jou aangenomen omdat je zo goed, leuke en slim bent (zoals je beloofd hebt bij sollicitatie?). Waarom je dan toch aan je collega's meten?
Citaat:Maar hoe constateer je een overtreding als je bijv. geen camera mag hangen op kantoor ?
En geen key-logger mag installeren op de pc ?
MiaMora schreef:Jeetje Faye, dan moet het toch wel erg geweest zijn !
Had je een goed persoonlijk contact met die ex-werknemer ?
Teigetje schreef:Ik vind dat in de eerste plaats een loyale en correcte houding tov je werkgever voorop moet staan en dat je vanuit die houding moet afwegen of iets kan of niet.
Persoonlijk vind ik dat je de verplichting hebt tov je werkgever van je werk zo goed mogelijk te doen en van zo efficient en correct mogelijk te werken.
Zijn die voorwaarden voldaan dan kunnen er afspraken gemaakt worden over "andere bezigheden". Ik zou me zelf ook ongerust maken als ik op mijn werk heel veel tijd over had voor andere dingen en me afvragen of de baas mijn job niet zou "afschaffen" aangezien er dan blijkbaar toch niet genoeg werk is.
Verder kan ik er niet over oordelen aangezien ik in het onderwijs sta en tot nader order nog nooit gebokt heb terwijl ik aan het lesgeven was![]()
![]()