Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Van Basten selecteert op kwaliteit, niet op huidskleur
Desiree schreef:Ik weet wel dat Van Basten in het WK team gezeten heeft dat gewonnen heeft. Samen met Rijkaart, Gullit en de broertjes Koeman. Wat hadden we toen een ijzersterk team met die spelers er in. Ik denk dat Marco zichzelf toen al bewezen heeft. HIj zal er toch wel verstand van hebben.
diehdieh schreef:@ Shirley A:
was niet specifiek naar jou bedoeld hoor![]()
Maar zaten gewoon een aantal opmerkingen tussen, waarvan ik dacht nou........ die heeft ook grootheidswaanzin![]()
Ik bedoel iedereen heeft inderdaad zijn eigen mening, maar bij sommige reakties dacht ik das wel een erg lompe reaktie.
Ik hou me niet bezig met voetbal, maar ik ga er vanuit dat je inderdaad wordt geselecteerd op kwaliteit en niet op huidskleur.
Barco schreef::O![]()
wat een gezever zeg.
ik geloof dat er 16 miljoen bcoaches rondlopen in nederland. Laat het van basten lekker zelf bepalen wie in het elftal staat.
Mickey schreef:Volgens mij gaat het er toch om of de spelers van het nationaal elftal kunnen voetballen en een Nederlands paspoort hebben. Het gaat er toch niet om of er een x-aantal witte, bruine, gele, groene, blauwe, ect. spelers bij zijn.
Mij lijkt dat je dan ook een selectie maakt van voetballers waarvan jij denkt dat zij het beste resultaat neer kunnen zetten.
Maar goed ik zie dat vast verkeerd
Zep schreef:Ach, het team van Ivoorkust waren ook allemaal halve Hollanders... ze hebben daar zelfs oranje als nationale kleur!
Wel lekker hoor, 11 grote negers...![]()
![]()
faye schreef:Zep schreef:Ach, het team van Ivoorkust waren ook allemaal halve Hollanders... ze hebben daar zelfs oranje als nationale kleur!
![]()
Lekker? Het moet wel je smaak zijn....
Zep schreef:Ach, het team van Ivoorkust waren ook allemaal halve Hollanders... ze hebben daar zelfs oranje als nationale kleur!
![]()