Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charos schreef:jentel schreef:ik heb ooit eens gehoord, dat er bij een baby en in bed allemaal bloed was aangetroffen en de ouder hebben direct de hond laten af maken omdat de hond ook bloed op zijn kop had.. later bleek dat er een rat had gezeten en de hond de rat had verscheurd..
Maar.. ik vind wel dat er een onderzoek moet worden gedaan na de ouders toe...
om het alles uit te sluiten..
Kijk eens op de site (als die nog bestaat) www.broodjeaap.nl dit verhaal evenals het verhaal over de hond met nietjes in zijn oren is NIET waar.
Tja al hadden de ouders de babykamer op laten staan, moeten ze dan wel vervolgd worden? Ik vind van niet.
slimmerik schreef:Sorane schreef:Ik heb een nieuwsbericht geplaatst. Het is niet de bedoeling dat dezelfde discussie zich gaat herhalen.
Wat is dan wel je bedoeling???
Jolandaa_ schreef:Die ouders hoeven niet vervolgd te worden vind ik. Die hond. Die moet afgemaakt worden( of is ie dat al) Een hond bijt een kind dood. dus er zal denk ik wel iets in z'n kop zitten ofzo
Gearl schreef:
Gét a life!
Waarom zijn er mensen die zich de moeite nemen een krant te drukken? Da's precies zo'n zelfde domme vraag.
Sorane plaatst dit bericht enkel omdat hier zo'n ophef was en het haar zo lijkt dat mensen dit de moeite waard vinden om te lezen. Negentig procent van de topics op N&M gaan over nieuwsberichten en niet over discussies die betrekking hebben óp een nieuwsbericht. Dus nogal onzinnig.
Jolandaa_ schreef:de ouders hebben al levenslang. Ik snap dat ze een rechtzaak willen,
doe dat dan tegen ECHTE misdaden , want daar doen ze niet tegen..
een husky hoort zoizo niet binnen. het is een hond uit Alaska dus kan wel tegen de kou.
oudehinken schreef:de ouders zijn hun kind kwijt en moeten er mee leven dat is erg. ik weet alleen niet of die hond wel af had gemaakt hoeven worden want wie zegt dat die hond dat gedaan heeft.
JoanneArnhem schreef:
even over de quote van Charos, er zijn wel degelijk honden afgemaakt omdat kinderen nietjes in de oren hadden geschoten.
Mijn ouders hebben 2 labradors en in de labradorpost (blad voor eigenaren) stond zo'n verhaal.
De hond (labrador) was afgemaakt omdat hij een kind gebeten had. Tijdens de sectie kwamen er dus een stuk of 10 nietjes uit zijn oren....
Dan vind ik het dus ook niet gek als een hond na de 10e bijt, zouden wij ook doen...
Oprtalj schreef:JoanneArnhem schreef:
even over de quote van Charos, er zijn wel degelijk honden afgemaakt omdat kinderen nietjes in de oren hadden geschoten.
Mijn ouders hebben 2 labradors en in de labradorpost (blad voor eigenaren) stond zo'n verhaal.
De hond (labrador) was afgemaakt omdat hij een kind gebeten had. Tijdens de sectie kwamen er dus een stuk of 10 nietjes uit zijn oren....
Dan vind ik het dus ook niet gek als een hond na de 10e bijt, zouden wij ook doen...
Ik vraag me af in hoeverre de labradorpost een betrouwbare bron is. Dit soort clubbladen worden meestal door een paar vrijwilligers in elkaar gezet en iedereen kan stukjes inzenden die dan geplaatst worden zonder dat er erg kritisch naar de inhoud wordt gekeken. Men is vaak al blij dat men kopij krijgt.
JoanneArnhem schreef:Oprtalj schreef:
Ik vraag me af in hoeverre de labradorpost een betrouwbare bron is. Dit soort clubbladen worden meestal door een paar vrijwilligers in elkaar gezet en iedereen kan stukjes inzenden die dan geplaatst worden zonder dat er erg kritisch naar de inhoud wordt gekeken. Men is vaak al blij dat men kopij krijgt.
Om even of topic te gaan, ik geloof dat de labradorpost een blad is waar veel aangeschreven word door alle eigenaren....
Denk ook niet dat mensen dit gaan verzinnen....zou de hond of het ras alleen maar in slecht daglicht zetten toch??
Jolandaa_ schreef:een husky hoort zoizo niet binnen. het is een hond uit Alaska dus kan wel tegen de kou.
jentel schreef:Jolandaa_ schreef:een husky hoort zoizo niet binnen. het is een hond uit Alaska dus kan wel tegen de kou.
dit is niet echt het discussiepunt vind ik
Jolandaa_ schreef:ik zou het bij ons niet durven. met een bijtende hond op straat. Ik weet zeker dat veel mensen bij ons met de Bugs(pistool voor vogels ed) buiten zouden staan om persoonlijk de hond neer te schieten. @oudehinken. Ik denk niet dat de ouders zelf hun tanden in hun kind zetten. en de hond was de enige in huis.
ShirleyA schreef:Jolandaa_ schreef:ik zou het bij ons niet durven. met een bijtende hond op straat. Ik weet zeker dat veel mensen bij ons met de Bugs(pistool voor vogels ed) buiten zouden staan om persoonlijk de hond neer te schieten. @oudehinken. Ik denk niet dat de ouders zelf hun tanden in hun kind zetten. en de hond was de enige in huis.
Onnozel. Ik zou t wel aan durven hoor. Als de hond gewoon -zoals t hoort- aan de lijn loopt kan ie niets doen en moeten kinderen uit zijn bereik blijven: heel simpel. En om nu op zo'n hond te gaan schieten is echt zwaar gestoord gedrag! Dat kan natuurlijk nooit! Leuke buurt woon je......