Hij heeft immers tijd genoeg gehad om de lichaampjes van de kindjes te 'dumpen".
Heel erg triest
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Die moeder is ook wel knettergek dat ze die kinderen om 03u 's nachts rond liet lopen. Maar dat is nog geen reden om ontvoerd te worden omdat je om 03u op straat loopt. In de Ardennen zijn echt heel veel plekken waar je iemand makkelijk dood of levend verstopt kan houden naar mijn mening. Oude verlaten huizen, enorme bossen waar maar weinig mensen komen etc. Ik kom bijna ieder weekend in de Belgische Ardennen op een uur van Luik rijden en ik ken best wat plekjes in de bossen waar werkelijk geen mens ooit komt. Krijg al helemaal de bibbers bij het idee dat die meiden mss wel bij ons in de buurt zouden kunnen zitten...
stalleke schreef:Het zou me niets verbazen! Zeker niet als ik fotos zie van die ouders!
Knap van je dat je dat van een foto kunt zien. Citaat:De gerechtelijke autoriteiten hebben de ouders ook uitgelegd waarom hen het toezicht over hun andere kinderen is ontnomen. Voor twee kinderen werden opvangplaatsen gezocht. Twee andere kinderen verblijven nu voltijds bij hun vader, de vader van Nathalie Mahy. "Ze hebben ons verteld dat dit gebeurd is om hen de huidige toestand te besparen en niet om ons te straffen", verduidelijkte Lemmens.
milo schreef:ik heb trouwens dat boek gelezen: 'ik was dertien en ik fietste naar school.'
heel aangrijpend boek, van 1 van de slachtoffers die marc du dinges (jeetje, moeilijk dat frans) overleeft heeft.
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel.
Neemt niet weg dat je zulke kinderen dan nog niet mee mag nemen, maar mijn God zeg, dat is toch geen ouderschap? Afeglopen week in het journaal vertelde ze over de kinderen die van haar afgenomen waren door Justitie, maar voor die ene jongste ging ze echt vechten.
Euh, en de rest, kan die je niks schelen?
Ik vind dit verhaal echt te bizar voor woorden. Vraag me ook af of die aangehouden pedofiel er iets mee te maken heeft. Lijkt mij stug dat je jezelf gaat melden als je schuldig bent, maargoed. Ik hoop van harte dat ze deze 2 kinderen terugvinden, al heb ik er een hard hoofd in dat ze nog leven. Maar mocht dat zo zijn, dan hoop ik ook dat ze weggehaald worden uit deze overduidelijk ontspoorde gezinssituatie, en ze een normaal leven geboden wordt.