Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriano schreef:Doe dit lekker via pb.
Welshcobfan schreef:Nope, want anders durft niemand meer zijn mening over dit trieste ongeluk te uiten, omdat je hier blijkbaar geen vrijheid van meningsuiting hebt omdat er zoveel mensen over struikelen over je mening en dat is dit geval niet nodig.
hoe is het eigenlijk met de twee overlevenden?
Remy schreef:@ silverking: ik vind je "giegelsmiley" een beetje ongepast...ik hoop dat je eigenlijk een andere smiley wilde kiezen?
Remy schreef:@ silverking: ik vind je "giegelsmiley" een beetje ongepast...ik hoop dat je eigenlijk een andere smiley wilde kiezen?
Lindske schreef:Dit is echt tragisch!
Het is zo erg dat jonge mensen zo vroeg moeten sterven.
Veel sterkte voor de nabestaanden en de vrienden van deze mensen.
Bij zoiets kan je niemand iets verwijten mits er nu bepaalde dingen aan het licht zouden komen. Maar alle sinds een ongeluk is niemands fout.
ik vraag me echter wel af waarom zon jonge meisjes meerijden met iemand die net zijn rijbewijs heeft.
Misschien niet ter zake, maar vroeger toen ik 13 was mocht ik nooit met iemand die pas met de auto kon rijden mee rijden.
Men ouders deden me dan naar ergens of kwamen me halen, toen ik 16 was reed ik met een taxi die we op voorhand belde.
Shaar schreef:Ik had het gehoord op het nieuws inderdaad... Vreselijk! En dan ook nog een tweeling...
Sterkte aan de nabestaanden!Remy schreef:@ silverking: ik vind je "giegelsmiley" een beetje ongepast...ik hoop dat je eigenlijk een andere smiley wilde kiezen?
Ik neem aan dat silverking die smiley niet als een 'gniffelsmiley' opvat, zoals vele anderen hier op bokt. Ik zie er ook totaal geen giegelsmiley in, maar een nagelbijtende smiley.
Shaar schreef:Ik had het gehoord op het nieuws inderdaad... Vreselijk! En dan ook nog een tweeling...
Sterkte aan de nabestaanden!Remy schreef:@ silverking: ik vind je "giegelsmiley" een beetje ongepast...ik hoop dat je eigenlijk een andere smiley wilde kiezen?
Ik neem aan dat silverking die smiley niet als een 'gniffelsmiley' opvat, zoals vele anderen hier op bokt. Ik zie er ook totaal geen giegelsmiley in, maar een nagelbijtende smiley.
Welshcobfan schreef:Er gebeuren idd wel meer ongelukken met beginnend automobilisten omdat ze geen ervaring hebben en nog geen inschattingsvermogen hebben. De meeste ongelukken gebeuren toch vaak op de weg de je het beste kent omdat je dan de risico's onderschat. Ik vrees dat dat hier ook het geval is geweest.
Bas232 schreef:Rianne_kiara schreef:Weet je...
De bestuurder van het euto-ongeluk waarbij mijn vriend om het leven kwam... werd ook beschuldigd en uitgescholden !!!
Precies zoals hier gebeurt...
Hij was de beste vriend van mijn vriend...
En wat bleek... niets had hij gedaan ! Niet te hard, niet ingehaald, niet in de berm geraakt... het was een "ongeluk", precies zoals een ongeluk is. Een ongeluk is nooit gepland...
Ook de bestuurder van deze auto, is niet in de auto gestapt, met de intentie om die meiden van het leven te beroven !
Hij heeft dit nooit gewild... en is hiermee al genoeg gestraft !
Beschuldig en scheld niet, voordat je weet hoe de vork in de steel zit !
Dat bedoel ik dus.
Mensen oordelen te snel op een aanname van feiten.