ik woon in het westen....zal mn ogen open houden maar zal wel heel toevallig zijn als zij precies hierheen komt... je weet nooit!!!!
ik heb nog steeds mn twijfels erover... toen ik "vroeger" jong was vond ik het ook leuk om welis een poosje van huis weg te blijven!!!! niet zolang natuurlijk,maar mensen verschillen
allemaal het hoofd omhoog en moed houden!!!!!!! misschien is ze overgehaald door een vriendje/vriendinnetje?? daar hoeven jullie niks vanaf te weten[mensen kunnen gekke dingen in hun hoofd halen hoor]
Vermiste Blerickse Joyce Lian zou in Randstad zijn Door: Kloeken.nl op 07-06-2006 Bron: L1
De politie heeft enkele tips binnengekregen over de vermiste Joyce Lian uit Blerick.
Meerdere mensen menen het 14-jarig meisje gezien te hebben in het westen van het land. Joyce Lian wordt sinds twee weken vermist. Haar fiets werd teruggevonden bij het station in Venlo. De politie onderzoekt de tips.
als ze door een loverboy mee is genomen hadden zouden daar signalen voor moeten zijn. het is meestal niet zo dat een loverboy het meisje maandag ontmoet en haar dinsdag of woensdag al meeneemt. hij maakt haar over het algemeen eerst afhankelijk van hem...
het kan natuurlijk ook zijn dat er wel zoiets speelt, maar dat het (nog) niet bekend wordt gemaakt.
Godzijdank zeg!!!! Wauw, wees maar blij dat ze heel is!!!! Tjongejonge... wie heeft haar gevonden, of is ze zelf naar de politie gestapt? Jeetje mineetje, ik ken haar niet maar ik leefde zo mee dat ik gewoon heel blij ben... Gelukkig maar.
ik lees dit topic net en was bang dat ze nog niet terug gevonden was, maar toen kwam gelukkig het bericht dat ze haar hebben gevonden en dat alles goed met haar gaat!! wat was er precies aan de hand en waarom was ze weg? :| ben blij voor jullie vooral dat ze weer terug is!!
ja ze is terrecht!! gister kwam de coordinator het vertellen in iedere klas ik was zooo blij wat er precies is, hoe enz. weten ze nog niet ze komt maandag nog niet naar school, dat is iig zeker maar ik ga haar ook nog niet té veel vragen, ik laat dr nu met rust aangezien iedereen toch op haar zal ´springen´ dus hoe en wat enz. horen we denk ik nog wel
dit stond in de krant: De 14-jarige Joyce Lian uit Blerick, die sinds de dag voor Hemelvaart werd vermist, is door de politie in het westen van het land teruggevonden. Het meisje is volgens de politie in gezonde toestand afgeleverd bij haar ouders. De politie gaat onderzoeken waar het meisje is geweest en in welke omstandigheden zij sinds 24 mei heeft verkeerd.
Ik hoop dat er tijdens haar afwezigheid geen rare dingen zijn gebeurd ofdat ze in een verkeerd milieu heeft gezeten... Ik ben wel benieuwd naar het verhaal...