maar bij de reportage op sbs zondag ging het over een andere vrouw...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ze begroef de lijkjes in bloempotten, bloembakken en emmers in aarde en zand, die ze op haar balkon zette.
kathinka schreef:Dat doet me denken aan een reportage die ik onderlaatst had gezien. Die had ook haar eigen 9 baby'tjes gedood maar die deed het puur voor de aandacht, ze zei dan ook dat ze natuurlijk waren gestorven. Ja dat kon gebeuren maar naar 9 gevallen werd het wat ongeloofwaardig.
Hoe halen mensen toch zulke vreselijke dingen in hun hoofd.
Liezel1 schreef:maar juist dán had toch iemand de buik moeten zien??
hoe is deze vrouw bevallen? gewoon thuis? zonder hulp?
wie is hemelsnaam de man die haar elke keer zwanger maakte... want die had dan toch iets kunnen vermoeden.. dan is hij natuurlijk net zo ziek!!
Karin schreef:Liezel1 schreef:maar juist dán had toch iemand de buik moeten zien??
hoe is deze vrouw bevallen? gewoon thuis? zonder hulp?
wie is hemelsnaam de man die haar elke keer zwanger maakte... want die had dan toch iets kunnen vermoeden.. dan is hij natuurlijk net zo ziek!!
Dat vraag ik mij ook af: welke rol speelt de omgeving in dit verhaal? Waar is de man van wie ze steeds zwanger werd (of zijn het er meer)? En was haar buik dan niet te zien? Kan me voorstellen dat je een of twee keer een zwangerschap hebt waar je niet of nauwelijks iets van ziet, maar negen keer? En wist dan niemand dat deze vrouw was bevallen, ging het niet opvallen dat haar kinderen keer op keer 'kwijt' waren? Ik ben heel benieuwd naar het verdere verhaal achter deze kwestie.