Jongetje (5) rijd moeder aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:39

Remy schreef:
Vanessa24 schreef:
Voor iedereen die haar dom, stom of weet ik het vindt..... hebben jullie nooit iets gedaan, waarbij het fout ging en dat je bij jezelf dacht: 'dat had ik kunnen weten, of dat kan gebeuren'.
Wees nou eens eerlijk.

Ik zal het eens anders stellen: zou jij het in je hoofd halen om tijdens een buitenrit van je paard af te stappen, hem los te laten staan en de weg over te steken om een bloemetje te plukken en dan verbaasd te zijn dat hij er ondertussen vandoor gaat?

Dat zou toch niet eens in je opkomen? (Mag ik tenminste hopen) Ik gun het haar niet, maar het blijft oliedom Sommige dingen moeten gewoon niet eens in je hoofd opkomen, laat staan dat je ze doet zonder er bij na te denken ...

Nee, dat zal ik nooit doen. Maar hebben mensen hier dan nog nooit iets op het vuur gezet en ben je daarna iets anders gaan doen wat maar 1 minuutje in beslag zou nemen, vervolgens duurt het wat langer, zonder dat je het in de gaten hebt. En vervolgens is het aangebrand, overgekookt of droog gekookt. Ik heb dat wel gehad, misschien stom, maar dat was dus iets wat ik altijd deed, en het ging altijd goed, tot die ene keer. En zo was het misschien ook wel bij die moeder.
Slim was het niet van haar, maar om haar nou gelijk uit te maken voor een stomme koe, dat vind ik ook wat ver gaan. Iedereen maak wel eens fouten, gelukkig is het goed af gelopen.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:32

Tsjaa .. het is niet slim. Maar iedereen maakt wel is een fout(je) ..

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:56

Nee, idd niet slim. Ik heb ook wel eens gelezen dat er een auto is gejat met kind er nog in. Zou nooit een kind alleen laten in een auto..

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:51

pff het zou je maar gebeuren zeg.....

marleen_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:54

ja het zou je idd maar gebeuren

die moeder denkt achteraf vast ook wel dat ze het niet slim heeft aangepakt, maarja gebeurd is gebeurd he

Sisco4life

Re: Jongetje (5) rijd moeder aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:57

Remy schreef:
Nou sorry hoor, maar elke moeder mag toch hopenlijk wel weten dat je je kind NOOIT in een auto moet achterlaten met de sleutels in het contact, laat staan met een stationair draaiende motor Dan ben je toch wel een ongelooflijk domme muts..

Niet alleen omdat een kind van 5 jaar zichzelf gewoon makkelijk kan losmaken, maar ook in het geval van diefstal van de auto (met kind er dus nog in )

Sommige mensen...

helemaal mee eens. Fout van de moeder! wie weet had het kind tegen een boompje aangeknalt. Domme actie

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 15:16

Niet slim,
die jongen houd ook nog een autorijtrauma

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:21

Dat was idd niet slim :S