Remy schreef:Vanessa24 schreef:Voor iedereen die haar dom, stom of weet ik het vindt..... hebben jullie nooit iets gedaan, waarbij het fout ging en dat je bij jezelf dacht: 'dat had ik kunnen weten, of dat kan gebeuren'.
Wees nou eens eerlijk.
Ik zal het eens anders stellen: zou jij het in je hoofd halen om tijdens een buitenrit van je paard af te stappen, hem los te laten staan en de weg over te steken om een bloemetje te plukken en dan verbaasd te zijn dat hij er ondertussen vandoor gaat?
Dat zou toch niet eens in je opkomen? (Mag ik tenminste hopen) Ik gun het haar niet, maar het blijft oliedomSommige dingen moeten gewoon niet eens in je hoofd opkomen, laat staan dat je ze doet zonder er bij na te denken ...
Nee, dat zal ik nooit doen. Maar hebben mensen hier dan nog nooit iets op het vuur gezet en ben je daarna iets anders gaan doen wat maar 1 minuutje in beslag zou nemen, vervolgens duurt het wat langer, zonder dat je het in de gaten hebt. En vervolgens is het aangebrand, overgekookt of droog gekookt. Ik heb dat wel gehad, misschien stom, maar dat was dus iets wat ik altijd deed, en het ging altijd goed, tot die ene keer. En zo was het misschien ook wel bij die moeder.
Slim was het niet van haar, maar om haar nou gelijk uit te maken voor een stomme koe, dat vind ik ook wat ver gaan. Iedereen maak wel eens fouten, gelukkig is het goed af gelopen.