wat een achterbakse doorgeslagen k*tvent... dat kind.. 1 jaar.. jee.. ik zou die vent zo hard aan zn haar trekken en de bijl op zn banketstaaf zette.. jee.. en hem in de wasmachine stoppen.. week veel.. mr da doe je een kind tog niet aan ...grmpf:@ zulke mensen mogen van mij verzuipen o.i.d. .. of in de droger.. mr GEEn kind.. kheb et met het kind te done.. als die dat later hoort.. msschien die littekens nooit weg.. vreselijk bij die man zitte de hersenvretertjes vast met een lege maag.. grmpf :@
arm kind ik heb zelf ook brandwonden, en dat is echt geen pretje! vooral omdat het meisje nog zo jong is en dus nog heel veel moet groeien..die krijgt veel operaties gedurende haar leven die gast moeten ze meteen opsluiten..niks borgtocht..dit is poging tot moord..het arme kind had dood kunnen zijn!
zoo ik kan hier zo kwaad om worden he !!! en dan die mensen nog vrijlaten ook???!@!!! pfff sorry hoor, die verdienen het niet om nog vrolijk en vrij rond te lopen met kans dat het nog eens gebeurd...
een kind in de droger stoppen ehm... de kleren OK.. maar issie vergeten dat er nog een kind inzat die vent spoort echt niet, is maar goed dat hij opgepakt is