Vette oplichterij bij BM stable's nu op Nederland 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lancome

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:25

Ik denk zelf dat ze niet reageert omdat ze een officiele klacht in gaat dienen wegens laster. Haar advocaat zal haar wel gezegd hebben zich rustig te houden totdat de zaak zich aandient. Tenminste, dat raden ze toch altijd de mensen aan in zulk soort gevallen? Ik wacht even af of ze werkelijk een klacht in gaat dienen en wat daaruit voorvloeit.

Concorde

Re:

Wel eens in je opgekomen dat ze niet in Radar wil omdat ze dit zichzelf heel erg aantrekt? Ze zouden mij ook niet voor de camera moeten zetten als ik voor van alles en nog wat (onterecht?) beschuldigd werd, ik sta dan ook niet voor mezelf in!

_SteR_

Re: Vette oplichterij bij BM stable's nu op Nederland 2

Ik vond ook dat het leek of de mensen niet echt ervaring hebben met paarden. Als ik een leek was in de paardenwereld, had ik een echte paardenkenner meegenomen die mij dan had kunnen vertellen wat er goed en fout was aan het paard. (Wat ik ook gedaan heb ..) En het dier laten keuren natuurlijk. Hier heb ik de mensen helemaal niet over gehoord...

Ik vond het programma eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ik had er veel meer van verwacht, zoals keiharde bewijzen enz. Deze heb ik niet gezien...

Sjoert

Re:

Op VN loopt al een topic hierover.