Urielle schreef:Ik vind trouwen een fundamenteel recht van de mens. Het is oa een van de rechten die een mens in slavernij scheidt van een vrij mens. Ik denk niet dat daar een groot feest aan te pas is gekomen hoor, alleen een huwelijksinzegening door de gevangenispriester
De reactie naar de nabestaanden is niet bepaald netjes van die dame maar ik denk dat ze zich erg in de verdediging gedrongen voelt. Ik ken verder heel het verhaal achter die familiemoord niet, maar in de moordenaar zit ook een mens, en de nieuwe vrouw van die man kent de mens erachter. Stel mijn vent belandt in de gevangenis (ongeloofwaardig maar dingen kunnen raar lopen in het leven) dan zou ik die na vier jaar samenwonen echt niet laten zitten.
Het is weldegelijk een groot feest geworden!!! Dat was gister op de tv.. Er waren hele mooie hapjes en drankjes.. de zaal was versierd.. een echt sprookjeshuwelijk zei ze.. Op de beveiliging na..
Hoe kan dat nieuwe mens nou de echte man er achter kennen?! Dat vind ik een beetje onzin.. Ze hebben elkaar via zo'n contact advertentie leren kennen en elkaar dus via brieven leren kennen.. Oke daarnaar elkaar nog een aantal keer gezien ect.. Maar net als die eene tbs'er die ontsnapt was en ook een vrouw had ontmoet en getrouwd in de gevangenis..zodra hij was ontsnapt had hij een 70jarige man vermoord..(dat was vorig jaar)..
Je kan zo'n man helemaal niet leren kennen dat kan gewoon niet!Want ze zitten niet voor niks vast.. en daarnaast kan je via een brief je anders voordoen dan dat je eigenlijk bent. En oke nu zien ze elkaar.. Maar dat is in de gevangenis..Natuurlijk doet hij lief en aardig.. Maar wie zou dat niet doen.. Hij komt nu wel aan zijn "trekken.. Ja hard gezegd maar ik zou me niet verbazen als hij straks weer de fout in gaat..
En trouwen in de gevangenis vind ik heel heel fout! Hij zit voor gruwelijke moorden vast.. De nabestaanden zijn kapot door hem.. en hij mag TIJDENS ZIJN STRAF een feestje hebben? Rot op.. Dat doet hij maar lekker als hij weer vrij is.. Maar nee hoor meneer mag ook nog eens seks hebben.. Ga toch weg joh.. Lekker straf is dat dan!
( ik val niemand aan hoor.. moest ff me mening kwijt