Viervoudig moordenaar trouwt in de gevangenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:03

Urielle schreef:
Ik vind trouwen een fundamenteel recht van de mens. Het is oa een van de rechten die een mens in slavernij scheidt van een vrij mens. Ik denk niet dat daar een groot feest aan te pas is gekomen hoor, alleen een huwelijksinzegening door de gevangenispriester

De reactie naar de nabestaanden is niet bepaald netjes van die dame maar ik denk dat ze zich erg in de verdediging gedrongen voelt. Ik ken verder heel het verhaal achter die familiemoord niet, maar in de moordenaar zit ook een mens, en de nieuwe vrouw van die man kent de mens erachter. Stel mijn vent belandt in de gevangenis (ongeloofwaardig maar dingen kunnen raar lopen in het leven) dan zou ik die na vier jaar samenwonen echt niet laten zitten.

Het is weldegelijk een groot feest geworden!!! Dat was gister op de tv.. Er waren hele mooie hapjes en drankjes.. de zaal was versierd.. een echt sprookjeshuwelijk zei ze.. Op de beveiliging na..
Hoe kan dat nieuwe mens nou de echte man er achter kennen?! Dat vind ik een beetje onzin.. Ze hebben elkaar via zo'n contact advertentie leren kennen en elkaar dus via brieven leren kennen.. Oke daarnaar elkaar nog een aantal keer gezien ect.. Maar net als die eene tbs'er die ontsnapt was en ook een vrouw had ontmoet en getrouwd in de gevangenis..zodra hij was ontsnapt had hij een 70jarige man vermoord..(dat was vorig jaar)..
Je kan zo'n man helemaal niet leren kennen dat kan gewoon niet!Want ze zitten niet voor niks vast.. en daarnaast kan je via een brief je anders voordoen dan dat je eigenlijk bent. En oke nu zien ze elkaar.. Maar dat is in de gevangenis..Natuurlijk doet hij lief en aardig.. Maar wie zou dat niet doen.. Hij komt nu wel aan zijn "trekken.. Ja hard gezegd maar ik zou me niet verbazen als hij straks weer de fout in gaat..
En trouwen in de gevangenis vind ik heel heel fout! Hij zit voor gruwelijke moorden vast.. De nabestaanden zijn kapot door hem.. en hij mag TIJDENS ZIJN STRAF een feestje hebben? Rot op.. Dat doet hij maar lekker als hij weer vrij is.. Maar nee hoor meneer mag ook nog eens seks hebben.. Ga toch weg joh.. Lekker straf is dat dan!
( ik val niemand aan hoor.. moest ff me mening kwijt )

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 13:58

Nessah schreef:
[Hoe kan dat nieuwe mens nou de echte man er achter kennen?! Dat vind ik een beetje onzin.. Ze hebben elkaar via zo'n contact advertentie leren kennen en elkaar dus via brieven leren kennen.. Oke daarnaar elkaar nog een aantal keer gezien ect..
[/quote]

Nu snap ik het even niet meer. In het artikel wordt toch geschreven dat het zijn jeugdliefde is? Het contact zal misschien pas na zijn detentie weer hersteld zijn, maar ik denk dat ze elkaar al wel langer kennen, als ik het zo lees.

Dat praat het natuurlijk nog steeds niet goed. Ik vraag me ook af wat ouders/familie/vrienden van die Petra hiervan zeggen. Als een vriendin van mij met een dergelijk figuur zou willen trouwen, of zelfs een relatie aan zou gaan, zou ik al eens aan haar voorhoofd voelen. En idd, nu is ze harstikke veilig, hij zit achter de tralies. Maar dat is hooguit nog 18 jaar. Als je pech hebt, en hij gedraagt zich voorbeeldig, komt ie er nog een paar jaar eerder uit omdat hij zich zo voorbeeldig gedragen heeft.

Ook zoiets: mensen wordt een gevangenisstraf opgelegd vanwege het plegen van een bepaald misdrijf, maar als ze zich in de lik goed gedragen, laten we ze weer eerder los. Zeker ook hollandse logica?

Dat mensen trouwen in de gevangenis vind ik tot daar aan toe, bijvoorbeeld als er al sprake is van een langdurige relatie voor het begin van de detentie. Maar trouwen met een partner die je pas tijdens of vlak voor je detentie ontmoet, dan wacht je maar even! En het bijbehorende feestje vieren ze maar als hij ooit weer eens vrij komt. Misschien ook geen gek idee om de echtgenote in spee eerst eens aan een psychisch onderzoek te onderwerpen en heel duidelijk te wijzen op de karaktertrekken van haar nieuwe aanwinst!!!

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:42

hm..

Ze hadden hem gelijk een kogel door zn kop moeten schieten!!
Ik snap niet! dat zulke mensen nog in contact mogen komen met de buitenwereld! Be-Lach-e-Lijk!!

Ik kan er echt niet over uit.
Hoe kan je nou als vrouw met een man trouwen, uberhaubt contact houden, die heel zn schoonfamilie heeft uitgemoord!!!
Dies niet goed wijs! .

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:15

Ik dacht ook te lezen dat ze elkaar langer kenden.
Maar of ze ermee wil trouwen of niet dat is haar keuze, daar kunnen wij geen uitspraak over doen (wel een mening over hebben, maar de keuze ligt bij die vrouw)
Wat een mens ook gedaan moge hebben in zijn leven, imo is het nog altijd een mens. Daarnaast gaat het om een moord binnen een familie, geen psychopaat die in het wilde weg wat mensen vermoordde. Ik ben uiteraard helemaal tegen moord maar we weten niet wat daar is voorgevallen verder. Wie weet is het verder een hartstikke toffe vent om mee om te gaan.
(Familie van me heeft in de gevangenis gezeten (voor iets kleins, niet voor moord ) en daar zaten ook mensen die voor moord veroordeeld waren. Geloof me: het zijn echt niet allemaal van die typische killertypes of Floddertypes. Het zijn mensen zoals jij en ik.)

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 21:51

Maar wat is er in deze tijden nu zo verschrikkelijk belangrijk aan trouwen dan er niet mee gewacht kan worden tot die man vrij is?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:50

ik vind twintig jaar wachten best een flinke tijd, persoonlijk. Je kunt ook stellen: wat is er zo erg aan trouwen dat iemand dat niet meer mag doen.

Daisies

Re: Viervoudig moordenaar trouwt in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:51

Heeft die vrouw aandacht te kort.. Onbegrijpelijk!

ElzA_NT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:55

wat moet die vrouw er eigenlijk mee? Die man zit de komende 20 jaar nog in de gevangenis.. Leuk om hem daar elke dag op te zoeken

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 23:20

Urielle schreef:
ik vind twintig jaar wachten best een flinke tijd, persoonlijk. Je kunt ook stellen: wat is er zo erg aan trouwen dat iemand dat niet meer mag doen.

Er zijn genoeg mensen die niet trouwen.

Als jij gestraft wordt voor een misdaad word je buiten de maatschappij gezet, je mag niet meer deelnemen. Trouwen is volgens mij deelname aan de maatschappij, en nou niet bepaald onderdeel van een straf....

christel1857

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:26

Dan komt er nog bij: Is trouwen nu eigenlijk een recht? en een noodzaak? Waarom trouwen wanneer je er veel mensen pijn mee doen, je een juridische opschudding veroorzaakt etc. Wat is de meerwaarde van trouwen? Je hebt er toch eigenlijk niets aan.

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 08:07

Urielle schreef:

Sorry, de dingen die jij beschrijft ben ik het niet mee eens.. Ik vind dat hij wel zeker een killer is.. Hij heeft goed nagedacht over de moorden die hij pleegde.. en hij vermoordde niet alleen de vrouw met wie het niet goed ging.. maar gelijk de hele ( zowat) familie ook.. Ik vind dat je dan een FEESTJE( het maakt niet uit wat voor feest.. het gaat mij niet puur om het trouwen al was het een verjaardagfeest of whatever) mag vieren terwijl hij zijn straf uitzit.. en dan ook nog eens met haar het bed in mag duiken TIJDENS ZIJN STRAF.. Nee daar kan ik niet bij met mijn hoofd,de nabestaande willen dat hij zijn straf uitzit en ik geef hun gelijk.. En een straf uitzitten dat doe je niet met feestjes en seks.. sorry.!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:30

Ziek ziek ziek ziek ziek.

Zo'n idioot moet een straf uitzitten. Dat moet een straf zijn en geen groot feest.

Die vrouw vind ik helemaal ziek!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:10

Is die vrouw ziek in d'r hoofd ofzo
Meer kan ik er echt niet van maken.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:23

Woogy schreef:
ach...Richard Ramirez trouwde in de gevangenis met een hele nette behoorlijke vrouw.
en die had meer vermoord dan vier mensen.

nog wat meervoudige moordenaars trouwen...zie er weinig verkeerds in

Afbeelding

Dat je daar mee wilt trouwen

Er bestaan ook vrouwen die daar op kicken trouwens.. Om met zulk soort figuren te trouwen..

Wienna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:25

ik ga helemaal met he mee CL...

brrrrrrrrrrrrr

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:26

Die nieuwe vrouw van S., Petra, is idd zijn jeugdliefde, dus ze kenden elkaar van vroeger. Ik snap werkelijk niet dat er vrouwen bestaan die met zulke figuren willen trouwen. Net als al die "dames" die trouwen met een penvriend, die in Amerika in de gevangenis zit en ze nog nooit gezien hebben. Sorry, maar dan ben je volgens mij echt ziek in je hoofd.

Abercrombie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:41

imo ben je dan niet goed wijs..
Die gast op het plaatje hierboven is die Ramirez.. Wat een engerd..

Hij verkrachte, vermoorde en verminkte zn slachtoffers.. Hij liet dan een pentagram achter op het lichaam als een "handtekening"..

Sick ass

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:02

MissJ schreef:
Net als al die "dames" die trouwen met een penvriend, die in Amerika in de gevangenis zit en ze nog nooit gezien hebben. Sorry, maar dan ben je volgens mij echt ziek in je hoofd.

Dit zou ik hier maar niet TE hard zeggen. Dit soort "dames" zitten ook op Bokt namelijk. En die dulden vaak geen tegenspraak.

Ik ben het overigens wel 100% met je eens.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:04

Sorane schreef:
Dit zou ik hier maar niet TE hard zeggen. Dit soort "dames" zitten ook op Bokt namelijk. En die dulden vaak geen tegenspraak.

Verschillende mensen, verschillende meningen.

Abercrombie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:10

Sorane schreef:
MissJ schreef:
Net als al die "dames" die trouwen met een penvriend, die in Amerika in de gevangenis zit en ze nog nooit gezien hebben. Sorry, maar dan ben je volgens mij echt ziek in je hoofd.

Serieus??

Ben wel benieuwd wat hun reden is om met zo iemand te trouwens..

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 16:13

Makkelijke manier om aan de man te komen?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:27

Hi hi je kunt dan wel zeggen "mijn man zit in het buitenland"

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:30

CielitoLindo schreef:

Serieus??

Ben wel benieuwd wat hun reden is om met zo iemand te trouwens..

Ja serieus.
Misschien kun je met de zoekfunctie iets vinden?

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:33

Doet die het alweer dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:41

Geen idee ik ben hier niet vaak meer.